poniedziałek, 31 października 2016

Dziękuje że aż tyle osób weszło na mojego bloga

To dla mnie się naprawdę miłe i podnoszące na duchu dzięki wam nie czuje się taki samotny. Obecnie odwiedziłem mamę więc mieszkam troszkę w lepszych warunkach kurcze gdybym tu znalazł jakąś prace to też było by jakieś rozwiązanie. Ale niestety miało by to swoje minusy jest to mała miejscowość i raczej była by to tylko praca fizyczna i gorzej płatna.

Można tez jak ten człowiek biedny widzi że praca nie ma sensu bo i tak komornik zabierze tyle, że i tak lepiej żyć z zasiłku. Ale jest też druga strona medalu ludzie którzy  byli bogaci ale stracili kasę i nie spłacają kredytu. można już powiedzieć że to rodzinne.
Ja popełniłem błędy ale za nie płacę można powiedzieć, że jestem niewolnikiem swej głupoty. Można powiedzieć że jestem w więzieniu bo nie mogę myśleć o przyszłości. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz