niedziela, 25 września 2016

Zaczynam planować przyszłość

Obecnie jestem troszkę brudny... kurcze kiedyś codziennie brałem prysznic (jeszcze to było niedawno) Kolejny miesiąc jestem bezdomny w samochodzie śpię skulony na tylni siedzeniu jednym minus to że rano mnie nogi bolą a szczególnie kolana (ci-kawę dlaczego). Co mogę zrobić aby było dobrze mszę zarabiać więcej kasy przynajmniej 700zł więcej wtedy miałbym na mieszkanie. Prawdopodobnie mogę stracić pracę więc czas na poszukanie czegoś nowego zanim dostane wymówienie.

Stałem się dziwakiem nieraz mówię do siebie w pracy mało rozmawiam a z znajomymi zerwałem kontakt bo wstydzę się obecnej sytuacji 27-28letni chłopak bez perspektyw to chyba ja :)

1. Szukanie ofert pracy
2. Nauka angielskiego tak abym płynnie mówił
3. Przekwalifikowanie się na zwykłego programistę
4.Znalezienie taniego mieszkania

pożyjemy
zobaczymy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz