piątek, 5 maja 2017

Ryzykowny plan

Od pierwszego maja wdrażam ryzykowny plan który spowoduje że wyjdę z długów. Jeśli wszystko oko karze się uczciwe to wyjdę na prostą.

Stworzyłem pewien bufor pieniężny który pożyczyłem  mamie 2500zł na 2 miesiące czyli odda mi za miesiąc. Cóż też realizuje dwa projekty jeden to elektronik dla pewnej firmy a drugi jest bardzo skomplikowany ale intratny jeśli rozwiążę pewną zagadkę dotnę 10kzł ale nie jest to takie proste... na razie nie pisze szczegółów  ale jest to szans dla mnie.

Wszystko to trochę mętne ale jeśli dobrze pójdzie będę miał 2,5kzł +10kzł+0.5kzł=13kzł to spora kwota która mnie uniezależni

2 komentarze:

  1. O kurde. Ryzykowna sprawa, ale jeśli się uda, to będzie spory profit. Mam nadzieję, że się uda. Obyś kiedyś mógł dodać notkę z tytułem "Udało się!" oraz treścią "Wyszedłem na zero". :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę aczkolwiek dziś jestem w kiepskiej formie... całą zimę nie zaziębiłem pleców a wczoraj to mi się udało. Ten bul delikatnie mnie denerwuje.... a co do 10kzł liczę że się uda wtedy na pewno będę na prostej kwota niefartowna ale 13k pozwoli mi wyjść na prostą

      Usuń