poniedziałek, 22 maja 2017

Są dni dobre i te gorsze

Jakoś się otrząsnąłem ale od czasu do czasu mam dosyć wszystkiego.... wtedy można powiedzieć, że nie mam siły i nie chce mi się nic. 

Jeśli tak wygląda depresja to mam ją i chyba nie będę tego leczył bo zwykłe leczenie nic nie da.

Objawy depresji
*Zaburzenia łaknienia,           +++ 
*zaburzenia snu,                     +++  to zależy gdzie śpię (ale mm problemy by normalnie zasnąć)
*uczucie zmęczenia,               +++ To niestety czuje cały czas każdego dnia
*deficyt uwagi,                         +++ Często ale nieraz mam lepszy dzień
*trudności decyzyjne,               +++ Wszystkiego się boje
*niska samoocena,                   +++ Obecnie już cały czas jest niska
*poczucie beznadziejności.      ++++ to raczej oczywiste cały czas to czuje



Tak naprawdę nie wiem czym jest depresja nie chce mi się czytać na ten temat chce tylko pozbyć się problemów oraz odczuwać satysfakcję z pracy i z życia. Jak zwykły człowiek odnosić małe sukcesy i małe porażki. Obecnie każda porażka jest dla mnie życiową tragedią......

Po prostu żyje złudzeniami...  Nie wiem co jest dla mnie dobre  co złe na pewno brak mi odpoczynku i tego psychicznego i fizycznego.

Moje plany dużego zarobku prysły....

2 komentarze:

  1. To zanim podasz nr konta namierz poradnię. I weź mnie nie denerwuj. Skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu dostaniesz. I jeszcze jedno... sam nie wyjdziesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wole rozmawiać o sowich problemach anonimowo. Wiem że problem może się nasilić.

      Usuń