środa, 1 marca 2017

Mam dwie 3 drogi

Muszę wreszcie się określić co robić dalej i co mam szanse osiągnąć.

Co chce osiągnąć

1. Mieszkanie w normalnych warunkach (tak aby nie martwić się o kolejny miesiąc)
2. Stałe zarobki na poziomie około  2600zł lub lepiej
3. Zadbanie o zdrowie
4. Poprawę wizerunku
5. Rozwój osobisty
6. Ukończenia studiów z tytułem mgr. inż
7. Stabilizacja finansowa


Teraz drogi które mnie mogą tam poprowadzić

1. Ubiegać się o mieszkanie socjalne itp rzeczy i przeżyć tak  te kilka lat do spłaty kredytu. to rozwiązanie ma same minusy dlatego odrzucam je od razu
2. Przyjęcie oferty pewnej firmy przeniesienie się do Lublina. Ta oferta jest mocno kusząca można powiedzieć idealna dla mnie. Myślę że płaca była by ok rozwój, możliwość zbudowania własnego zespołu w którym bym pracował. Minusów jest kilka: konieczność przeprowadzki (ale miałbym gdzie mieszkać), dużo pracy(przynajmniej rok intensywnej pracy),  brak znajomych i życie tylko praca... wiem delikatnie przesadzam ale już raz to przeżyłem gdy robiłem swój projekt. Teraz została mi garstka jest może 3 osoby + 2 osoby z wykopu czyli 5 na które mogę liczyć.
3. Zacząć pracować na własny rachunek... robił bym co do tej pory ale więcej i lepiej.

Mało mi brakuje do stabilizacji tej materialnej i duchowej. Ostatnio jestem delikatnie roztargniony to wina złej organizacji czasu ale nie jest to do końca moja wina. Nie powinienem jeździć w delegacje gdyż wtedy gubię rytm dnia. Gdy jestem w delegacji pracuje do momentu gdy skończę prace czyli nieraz 16h masakra niestety jest tak coraz częściej. Ale od dziś zaczynam się buntować i będę pracował max 12h

4 komentarze:

  1. Ja bym na Twoim miejscu się przeprowadzał. Jeśli mówisz, że praca pewna, to bym jechał. Do tego fakt, że może wynajem mieszkań w Lublinie jest tańszy niż w Łodzi, ale nie mam pewności. Ludzi poznasz w pracy. Będzie dobrze. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lublin jest podobny do Łodzi, z tą różnicą że jest mniejszy, trochę ładniejszy i ma droższe mieszkania. Obok dzielnic willowych i blokowisk są dzielnice "gorsze", powiedziałbym emerytów i biedy, skąd daleko do uczelni więc tam najem jest zapewne tani. Jest za to sporo spółek, szczególnie z zagranicznym kapitałem które na pewno szukają inżynierów, informatyków, techników itp. Ogólnie to chyba nie jest najlepszy kierunek, ale jeśli oferują Ci mieszkanie i możliwości rozwoju, to wiele zmienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie sam nie wiem co mam robić... wszystko co robię kieruje mnie w dobrym kierunku. Oferta tamtej firmy jest bardzo dobra muszę szybko podjąć decyzję :) do niedzieli na pewno się określę

      Usuń