środa, 8 marca 2017

Nie wszystko jest kolorowe

Od 2 tygodni cały czas w drodze nie jest to niestety dobre dla mnie... jestem już zmęczony nie mam siły.
 Ten tydzień jest tragiczny poprzedni też nie był ciekawy... sporo niewiadomych nowa praca (z ewentualna przeprowadzką) może być jednak ryzykowna dla mnie. Tworzenie nowej firmy w oparciu o środki unijne na niepewnych fundamentach jest dla mnie chyba zbytnio ryzykowna :( 

Myślę, że byłby to krok w tył... pracował bym na słabym sprzęcie pod presją czasu. Niestety wszystko kosztuje stworzenie stanowisk elektronika, informatyków i serwerowe to koszty niemałe nawet jeśli będzie to sprzęt poleasingowy... 
stworzenie 7 stanowisk pracy kosztuje kilkanaście tys złoty oprócz tego oprogramowanie,sprzęt laboratoryjny (oscyloskop, zasilacze, mikroskop zestaw narzędzi itp.). Jeszcze ryzyko niezebrania odpowiedniej kadry... aczkolwiek w razie sukcesu moje problemy kończą się za rok a za 2 lata jestem na wygranej pozycji. 

Słaby punkt a nawet punkty mnie przerażają


A jeszcze w dodatkowej pracy na razie nie ma zleceń od 2 tygodni, kolejny miesiąc będzie ciężki czas zacząć oszczędzać. Ale to wszystko jest skomplikowane 

2 komentarze:

  1. Jeśli można wiedzieć, to jakie zlecenia robisz w dodatkowej pracy? Czym się tam zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 3 prace obecnie. Dwie to strony www a trzecia praca to prace początkowe ale lekka i przyjemna praca

    OdpowiedzUsuń