niedziela, 12 marca 2017

Nie jest źle a nawet dobrze

Obecnie kilka rzeczy zaczęło się prostować no i mam realny plan na przeszłość... 

na razie zrezygnowałem z  hotelu pracowniczego ale mój budżet nie wygląda źle. W dodatkowej pracy zarobiłem 499zł czyli wystarczająco na mieszkanie ale te pieniądze przeznaczę na kaucje na pokój. 

Ten miesiąc przeżyje w takich warunkach a następny już będę starała się coś lepszego sobie zorganizować. 

Kurcze obecnie jak widzę bezdomnego na ulicy to utożsamiam się z nim dziwne uczucie. Poza tym spotkałem się z fajnym filmikiem w internecie  a dokładnie na FB

https://www.facebook.com/JOTESDEKA/videos/1391572980899573/

9 komentarzy:

  1. Pozytywny filmik. Miło, że masz plan i go realizujesz! Trzymaj się. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej, "daj głoś" jakiś, że żyjesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyje dziś wszedłem z szpitala... ciężko zostałem pobity. Jeszcze nie doszedłem do siebie ale było nieciekawie

      Usuń
    2. Ja pierdolę... :( Mam nadzieję, że napastnicy zostali albo zostaną złapani. Tymczasem Ty zdrowiej!

      Usuń
    3. Jeśli napastnicy nie zostali złapani, a masz jakieś dane, to może jakiś #wykopefekt? Mogę pomóc to opisać, otagować i tak dalej. Mam bordo, to może łatwiej o rozgłos będzie.

      Usuń
    4. napisz do mnie na maila :) jak będę wiedział co w sprawie napastników to napiszę na blogu... na razie nie ma co wykopywać jestem obity posiniaczony... oczy mam jak Panda. Obecny stan mocno pokrzyżował mi plany jestem mocno w kropce nie wiem co robić... Tragedia... obecnie znowu mieszkam w samochodzie miałem szukać jakiegoś mieszkania ale w obecnym stanie nie ma to sensu.

      Usuń
  3. Jeśli masz siły to szukaj tego mieszkania. Jak widzisz życie na ulicy to nie tylko chłód i kradzieże. Masz pewnie sporo zwolnienia lekarskiego, więc wykorzystaj ten czas. W najgorszym razie po prostu nikt Ci nie wynajmie. A jeśli czujesz się źle, to uderzaj z powrotem do szpitala. Jesteś w takim położeniu, że nie powinieneś się wahać. Kiedy złapią napastników będziesz mógł przedstawić to w sądzie i rządać wyższych kar oraz odszkodowań. Pobicie to gruba sprawa, a im dłużej będziesz wyłączony z normalnego życa tym większe kary dla sprawców. Bedziesz miał na to papiery. Policji koniecznie przypomnij o zabezpieczeniu monitoringu, bo za parę dni nagrania się ponadpisują i nie będzie dowodów. Policji nic nie ściemniaj. Zapytaj czy należy Ci się jakaś zapomoga dla ofiar przestępstwa w ciężkim położeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę ale nie wiem co to będzie ze mną teraz

      Usuń