niedziela, 15 kwietnia 2018

Jestem już zagranicą

Jutro zaczynam prace... Postawiłem wszystko na jedną karte i tu jestem. Od wykpowiczów dostałem waliskę kolega pożyczył mieniądzemieniądze i telefon. Trzymajcie kciuki za mnie:)


Pewnie będzie ciężko ale mam dach nad głową... Wypłata raz w miesiącu, umowa o prace na 6miesięcy. Stawka 9.74eur/h hotel 70eur/tyg ubezpieczenie 103euro, strój roboczy + buty 80eur opłaty odciągane z pensji.

Delikatnie się zadłużyłem u kolegi wziąłem 450zł + pieniadze za złom i butelbi razem 700zł. Wydatki 290zł bilet na busa reszta to zakup jedzenia.




23 komentarze:

  1. Ło. Gdzie teraz jesteś przyjacielu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabo coś ta stawka i tyle odciągnięć to wychodzi na to, że 300e na mieszkanie i 100 na ubezpieczenie? Sam jesteś w pokoju? Jak chcesz to zapytam czy potrzebują u mnie w pracy przy komisjonowaniu 70km od granicy polskiej 10brutto/h i mieszkanie 250e, ale pokoje 2osobowe. Ja na szczęście mieszkam już drugi miesiąc sam w pokoju. 2km do pracy. Przez pół roku potem 225 euro za chate i dodatek 50 centów do godziny po 5 miesiącu pracy, po roku 11 brutto. W tym wszystkim ubezpieczenie już jest. Umowa na pół roku próbna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeit konto 10h miesięcznie odciągane

      Usuń
    2. zobaczę jak tu mi będzie pokój 6osobowy

      Usuń
    3. To sporo osób. Może to być męczące. U mnie na mieszkaniu łącznie ze mną są 4 osoby. 3 pokoje w mieszkaniu i salon. Miejscowość Lubbenaü jakbyś był zainteresowany to pisz.

      Usuń
    4. Ok teraz muszę zarobić na ten wyjazd nic nie będe teraz kręcił

      Usuń
    5. Pewnie masz w pokoju wifi to będziesz mógł pisać jak tam sprawy idą. :)

      Usuń
    6. Tak mam wifi dlatego piszę co u mnie

      Usuń
    7. To git. Nie masz możliwości dodania jakiegoś mini czata na stronę?

      Usuń
    8. Jak będę miał komputer to może coß zrobię.

      Usuń
  3. jestem w Holandii podróż męcząca bo reszta towarzysży podróży piła alkohol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kierwa aż tam Cię wywiało. Na dobre warunki trafiłeś? Bo ostatnio dużo słyszę, że ludzie przyjeżdżają do Holandii a tam melina a nie mieszkanie.

      Usuń
    2. Jest trochę melina ale nic nieśmierdzi za tydzień napiszę jak mi tu jest

      Usuń
  4. Myślałem, że w Holandii więcej płacą. Przy czym robisz? Byłeś już w robocie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytaj lokalne fora polonijne żeby zorientować się w co mniej więcej wdepnąłeś, w wolnym czasie szukaj też pracy w holenderskich agencjach żeby mieć jakieś koło ratunkowe i normalne warunki pracy i życia. Noś przy sobie cokolwiek masz cennego. Takie życie na melinie to codzienna przygoda :) Przerabiałem to.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy możesz jakoś udowodnić że jesteś za granicą??

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będę miał telefon z akparatem zrobie zdjęcia oraz foto paragonu z sklepu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pierwszy dzień w pracy?

    OdpowiedzUsuń
  10. no nie wierzę :) wreszcie doczekałem jakiegoś twista w tym serialu. Brawo nurkowy ! otwieram szampana. Najważniejsze że wyszedłeś ze swojej strefy komfortu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń