sobota, 28 kwietnia 2018

Wszystko Ok

Pracuje czuje się dobrze w tym tygodniu przepracowałem 58h(już bez przerw które się niewlicza w czas pracy. Uczę się niemieckiego i angielskiego bardzo intensywnie bo w pracy urzywam tylko tych języków.

Jest ok wyrabiam normy. W pracy i w hotelu mnie lubią... wczoraj pomimo święta byłem w pracy dziś też. Staram się jak mogę :) na tego pośrednika delikatnie nażekają ale podobież wypłata zawsze jest na czas

Odpowiadając co robie:
   Na Początku nosiłam i ciałem kamień ale obecnie układam i kleje płyty ozdobne z kamienia.
A najważniejsze dostałem podwyżkę z 9.75EUR do 9.85EUR

13 komentarzy:

  1. Ufff... Napisałeś coś. :) Już myślałem, że może coś się stało, że nie piszesz. :(

    A języków się ucz. :P Ja angielski znam "dosyć-dosyć" i uczę się norweskiego. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się naucze języka. Jak wruce do Polski będę miał szanse na lepszą prace

      Usuń
  2. Myślę że gratulowac będziemy jak będzie mieszkał w mieszkaniu a nie w samochodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej poczytaj sobie o BHP przy noszeniu ciężarów żeby nie rozwalić sobie kręgosłupa i nie nabawić przepukliny. A tak w ogóle to fajnie, że Ci się trochę los poprawił. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, teraz na pewno staniesz na nogi!

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim mieście jesteś Adam? Bo jestem od paru dni blisko holenderskiej granicy i planuję wybrać się do Amsterdamu jak dostanę wypłatę i potem na holenderskie plaże.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do Ciebie 120km, Panie kolego. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz co tam u Ciebie jak praca i nastawienie?? Co z bankiem marudzą ? widzisz się dalej w tej pracy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń