wtorek, 18 kwietnia 2017

Jako tako

jutro wracam do Łodzi mam możliwości więc muszę działać na razie u mnie jest wszystko ok

Święta upłynęły spokojnie i milo :) wypocząłem dawno tak dobrze się nie czułem. Niby ciągle mam spory kredyt na głowie ale jakoś lepiej się czuje... 

Praca zespołowa to jest to samemu trudno osiągnąć sukces.... teraz czas znaleźć mieszkanko (pokój) i jakoś to będzie. Jeden błąd a tak boli...

Ale niektórzy popełniają równie straszne błędy niestety krzywdząc innych... dziś w radio słyszałem bardzo smutną historyjkę o człowieku który popełnił  kumulację złych decyzji:
1. Wypił alkohol i prowadził samochód 
2. Szarżował po ulicy miasta 
3. Nie miał prawa jazdy
4. Potrącił przechodnia    
5. Uciekł z miejsca wypadku 
Skutki:
1. Zakaz prowadzenia pojazdów (dożywotni) 
2. Grzywna 25kzł
3. Więzienie  
4. ...


Ja też popełniłem głupotę i to niejedną....

Mam też sporo wad:
1. Brak systematyczności 
2. Branie zadań zbyt ambitnych
3. Duma (po mimo wszystko wstydzę się przyznać otwarcie do tego, że jestem bankrutem)
4. Bywam bałaganiarzem (burdel w papierach itp.)
5. Odkładam sporo spraw na później
6. Bywam nieśmiały 
7. Punktualność (jak muszę to jestem na czas)

Ostatnio postanowiłem trochę się zmienić jeszcze nie wiem jak ale coś muszę zrobić bo nie mogę popełniać tych samych błędów całe życie.  


Dużo rzeczy muszę zrobić a mama tylko jedno życie :) Ciekawe co będę robił za 2 lata na pewno będę prowadził tego bloga ale jak będzie wyglądało moje życie.... taka moja droga ku odkupieniu :)  


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz