środa, 12 kwietnia 2017

Powoli do przodu

Opuchlizna została mi jeszcze na jednym oku ale poza tym jest ok :) po świętach znajdę sobie jakieś mieszkanko i zacznę normalnie żyć. Dostałem spora premie w pracy 2530,32zł  to postawi mnie mocno na nogi wystarczy dosłownie na wszystko. Oprócz tego skonsolidowałem kredyt i płacę niszą ratę obecnie jest to 920,35zł  mogłem jeszcze mniejsza ratę ustawić ale chyba nie ma co przesadzać.
Po świętach zrobię sobie badania podstawowe i morze o coś tam jeszcze roszczę... Nie wiem co będzie ale jest na razie dobrze :)  jutro zrobię jakieś zakupy (kupę ubrania, jakieś jedzonko lepsze). Liczę, że wszystko co złe jest już za mną a teraz powoli ku stabilizacji.

Pieniądze to nie wszystko  ale bez nich byłbym żebrakiem(niby jeszcze jestem ale będzie lepiej).
W tym miesiącu jeszcze nie spłacam rat więc mam chwile oddechu. Bałem się tego wszystkiego a okazało się, że nie było to takie trudne.  Do końca jeszcze daleka droga ale jakoś to będzie

3 komentarze:

  1. O! Nareszcie kilka słów od Ciebie. :) Dobrze, że jest lepiej. A tak premia solidna. Każdemu by się taka przydała... ( ͡€ ͜ʖ ͡€)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. premia wypracowana :) sporo czasu mi to zajęło ale czegoś nowego się nauczyłem. Niestety te pobicie mocno pokrzyżowało mi plany... można powiedzieć, że do dziś miałem doła.

      Nie wszystko udało mi się zrobić :) zawiodłem człowieka który mi pomógł... nie udało mi się na czas zrobić stronę www... zła organizacja czasu itp. Na pewno będę mógł sobie pozwolić na Wakacje i uda mi się podreperować zdrowie. Mam dużo pomysłów ale murze uzbierać fundusze i zrobić jakiś konkretny plan... Ale mam szanse wyjść na prostą i to realną... ale gdyby nie wykop możliwe, że było by już po mnie... ale nie ma co gdybać

      Usuń
  2. Fajnie, że wszystko znów powoli wraca ku lepszemu. Tylko nie szalej za bardzo :) Jeśli mogę coś doradzić z mieszkaniem, to staraj się poszukać na teraz coś "budżetowego" - na parę miesięcy. Jest ciepło, więc nie musisz szukać mieszkania z centralnym ogrzewaniem. W okolicach jesieni mógłbyś już poszukać sobie czegoś normalnego i droższego.

    OdpowiedzUsuń