sobota, 19 sierpnia 2017

Dawno nie pisałem

  Powiem wam, że obecnie przyzwyczaiłem się do życia w samochodzie :)  Nie chce tak żyć dlatego wyjadę za granicę ale obecnie przestałem szukać pokoju bo te kilka miesięcy mogę mieszkać tak jak teraz. Uczę się, dobrze się odżywiam i cieszę się z każdej chwili normalności. Ostatnio kupiłem paperbacka do telefonu mocno ułatwił mi on życie 2 dni bez prądu nie są dla mnie obecnie problemem :)

Moje wydatki dodatkowe w tym miesiącu:
Paperbacka 109zł 20 000mah 
internet 200zł (w orange 1400GB na 5 miesięcy)

Te wydatki były niezbędne dzięki nim mój komfort życia mocno wzrósł :) przed snem mogę puścić sobie jakiś film coś poczytać itp.  (na telefonie) trochę tak jak bym był w domu. A jeszcze jedno od jednego czytelnika bloga dostałem wejściówkę do kina cinema city (podaje kod i mogę wejść na film). 

W najbliższym czasie zrobię jeszcze jakieś awaryjne przygotowania do zimy gdyby coś poszło ni tak

W poniedziałek napiszę coś więcej o moich postępach :)

2 komentarze:

  1. Jeśli myślałeś kiedyś o wyjeździe do Anglii, to napisz na Wykopie do użytkownika @sorek. On pomaga w wyjeździe. Oczywiście za pieniądze, ale @sorek pomaga znaleźć pokój, załatwić papierologię i tak dalej. Popisz z nim, jeśli masz ochotę na Anglię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie moim celem nie jest Anglia... jeśli wszystko dobrze pójdzie będę pracownikiem w zawodzie (prawie elektryka, automatyka) warunkiem jest podszkolenie języka. Jak skończę pracę napisze coś więcej.

      Usuń