piątek, 11 sierpnia 2017

Jeszcze nie zaczołem a delikatnie sie zablokowałem

Mam problem z wyborem języka oraz frameworka w którym będę programował

/


Na pewno chcę zrobić:

1.Konta użytkowników
2. Coś co łączyło by się z tematyką bloga
3. Prosta aplikacja może gra
.........................


Wszystko idzie mi wolno a tyle jest do zrobienia :) spotykam się z znajomymi to zabiera mi sporo czasu(ale dzięki temu normalnieje). Jutro zacznę budować aplikację internetową jeśli uda mi się coś zrobić to od razu się pochwalę. Na pewno nie będzie rewelacji (może tylko zainstaluje środowisko) ale musi być dobrze.

2 komentarze:

  1. W każdym języku albo środowisku zaczyna się od zbudowania baaardzo prostej aplikacji: "Hello world". Tak że po wyborze technologii zacznij od tego. ;) A odnośnie do samego wyboru, to ASP.NET jest spoko. :) Nie programuję w tym zawodowo, ale to dobry kierunek - pracy w tym jest sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety padło na Springa.... ze względu na brak serwerów obsługujących asp.net (może i są ale są płatne). czas pokaże jakie będą sukcesy

      Usuń