sobota, 29 lipca 2017

Dzień jak codzień

Dziś długo spałem nie miałem ochoty wstać.... uchyliłem delikatnie drzwi od samochodu odpaliłem YT i delikatnie drzemałem i oglądałem coś w tle. W tamtym tygodniu postanowiłem, że jednak wyjadę z Polski...... miałem fajną ofertę pracy lecz za długo zwlekałem :( obecnie szukam czegoś nowego... 1 rok i będzie po kłopocie muszę tylko podszkolić się językowo w przeciągu najbliższych 4 miesięcy chcę wyjechać. Dziękuje za pamięć i wsparcie duchowe kilka osób regularnie do mnie piszę (gmail,wykop,blog)... rok temu byłem w większej rozsypce byłem sam z swoimi problemami dziś wiem, że mój los dla wielu ludzi nie jest obojętny  
Jeśli ktoś z was zna jakieś fajne kursy językowe to prosił bym o namiary (angielski,niemiecki). 

1 komentarz:

  1. O stary. Trzymaj się. Odnośnie do nauki języków obcych, to ludzie polecają apkę Duolingo. Jednak nie wiem, czy by Cię to zadowalało. Ja właśnie zainstalowałem, bo chciałbym się pouczyć jednej z odmian norweskiego. :D

    OdpowiedzUsuń