poniedziałek, 31 lipca 2017

Muszę działać

Nauka i praca to co teraz mnie czeka w najbliższym czasie :) obecnie zaczynam wyglądać dobrze muszę jeszcze zrzucić kilka kilogramów i będzie dobrze.
Mam plan i muszę się go trzymać :) obecnie mam kilka celów 

1. Najpóźniej w styczniu musze wyjechać z polski
2. Nauka języków podszkolenie angielskiego i niemieckiego
3. Podszkolenie programowania
4. Zebranie około 2-5kzł na wyjazd i bufor pieniężny


Dzięki temu odzyskam swoje życie... chce normalnie funkcjonować.


4 komentarze:

  1. polecam na masę na yt - film Grzegorza Owczarka jak schudłem ... daje do myślenia w mojej opinii :)
    Jedząc dobrze na pewno schudniesz(zbilansowana dieta).
    Zastanów się i może skup się na jednym języku.
    Co do programowania masz jakieś dobre źródła?
    Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero dziś wróciłem :( miałem pracowity tydzień masakra nie ma to jak wycieczka na Ukrainne. Dzięki za wsparcie.
      Języka się uczę nawet nieźle mi to wychodzi :)
      A co do programowania to jestem samoukiem + praca na studiach mało co miałem (ale powinienem mieć tego więcej) na razie programuje pod siebie czyli jak czegoś potrzebuje to pisze sobie aplikację w C# i tyle. Ale zastanawiam się nad zrobieniem strony www (aplikacji webowej) może jakaś prosta gra, albo coś innego jeszcze sam nie wiem

      Usuń
    2. Aplikacja webowa to dobry pomysł. Firmy często szukają ludzi do takiej pracy. Gra to w cholerę roboty i dużo więcej ślepych uliczek. A jeśli zrobisz jakiś portal, postawisz go na darmowych hostingu, to wysyłając CV do jakichś firm, możesz dołączyć adres internetowy i powiedzieć, że Ty zrobiłeś tę stronę. :)

      Usuń
    3. W następnym tygodniu może pochwalę się jakimiś sukcesami.

      Usuń