niedziela, 12 listopada 2017

Długo się nie odzywałem

Mam mało czasu dlatego rzadziej obecnie tu zaglądam praca praca i jeszcze raz, praca. Moja głowa pęka od pomysłów rwę się do działania ale delikatnie jestem ograniczony środkami pieniężnymi. W tym miesiącu kupiłem trochę elektroniki(czujników, przetwornic itp.) wydałem na to 300zł wiem za tą kwotę mógłbym gdzieś zamieszkać...... ale elektronika to moja pasja i muszę coś robić w tym kierunku. Oprócz tego zamierzam zakupić 2 koce i może świrów(obecny jest zbyt chłodny).


Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Minął jakiś rok od kiedy pierwszy raz wszedłem na ten blog i nadal nie mogę pojąć, dlaczego nie chcesz gdzieś zamieszkać, tylko mieszkasz w aucie... W Łodzi na pewno są noclegownie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noclegownia to wszy, alkoholicy-menele itp. Może to odrobinę lepsze niż spanie na ulicy, ale raczej niewiele.

      Usuń
    2. niestety wiem o tym :( spałem kilka razy na dworcu na siedząco... nie polecam

      Usuń