niedziela, 19 listopada 2017

Kryzys twórczy

Ostatnie 2 tygodnie nie były dla mnie udane zero postępów stoję w miejscu chce działać ale coś robię nie tak. Brakuje mi wiedzy wielokrotnie przeglądam książki, internet tracąc na to sporo czasu muszę stworzyć swój skrypt z podstawową wiedzą.  Do większości rzeczy dochodzę eksperymentalnie (obliczenia następnie, montuje układ) niestety nie dokumentuje tego zbyt dobrze przez co mam sporo problemów. Niestety interesuje się wieloma dziedzinami elektronika, programowanie, botanika, fizyka(uwielbiam), chemią........ każda dziedzina mnie interesuje. Jak wcześniej wspominałem głowa pęka mi od pomysłów i chciałbym jak najwięcej robić ale niestety coś mi nie wychodzi.

Jestem ostatnio mocno niecierpliwy zbyt dużo chce zrobić i zbyt szybko przez co nie mogę się nad niczym skupić. Tyle rzeczy jest do zrobienia nie wiem od czego zacząć.... 

Poza tym braki mi ludzi przyjaciół czuje się samotny z tym wszystkim... mam 2 kolegów na których mogę liczyć, pogadać, powygłupiać się ale potrzebuje jakieś zmiany(czuje, że trochę ich męczę). Nie jestem upierdliwy ale jeśli ktoś przynajmniej raz w tygodniu do ciebie przychodzi od kilkunastu miesięcy może to być trochę męczące. Jestem gaduła jak przyjdę to 2-4h zajmę nikt mnie nigdy nie wygania  ale czuje się trochę nieswojo. Poza tym nie mówię im o swojej sytuacji z tego powodu też się źle czuje bo muszę kręcić........

Może tyle na dziś pozdrawiam wszystkich i dziękuje za obecność. Tego typu monolog mocno mi pomaga 

Pozdro 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz