czwartek, 2 listopada 2017

Sporo osób zainteresowało się moją osobą

   2k wyświetleń w 3 dni niesamowite nikt mnie nie obraża nie pisze złośliwych emalii jak kiedyś.  

"Selekcja naturalna, giń gnido/naciągaczu/itp" 

co do pierwszego członu może i się z nim zgadzałem bo to prawda najśliczniej przeżyją(postępujący mądrze i rozważnie) ale druga mnie mocno raniła.

   Od jakiegoś czasu powoli idę do przodu robię naprawdę sporo nauka, zabawa elektroniką spotkania z ludźmi to jest naprawdę fajne. Wiem, że nigdy nie będzie tak jak kiedyś ale ta szansa normalnego życia ciągle się tli.

Nie mówiłem wcześniej ale kupiłem trochę elektroniki(czujniki, płytkę discovery) buduje własnie małe projekty tak dla samego siebie typu.:
1. Jonizator powietrza- mam słabej jakości powietrze w samochodzie wilgoć to pozwoli odkazić            samochód. I na pewno przyda się w przyszłości.
2. PowerBank- na razie go projektuje nie mam na razie nic oprócz 6 starych ogniw z laptopa.
    Cech to szybkie ładowanie oraz duża pojemność(może być trudno to połączyć ale warto 
   spróbować) 

  Na razie będę skupiał się na tych dwóch rzeczach i na nauce języka angielskiego i może zacznę uczyć się niemieckiego gdyż dużo osób mnie do tego zachęca.

Pozdrawiam i dziękuje za obecność na blogu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz