niedziela, 18 lutego 2018

Zacząłem robić porządki

     Okazuje się, że w samochodzie mama sporo śmieci zacząłem proces utylizacji ich w tym tygodniu zostawię tylko najpotrzebniejsze rzeczy. To co ma jakaś wartość mam zamiar wysłać pocztą do wujka który udostępnił mi komórkę w której mogę składować swoje szpargały.  
     W tym miesiącu chwiałbym w 100% przygotować się do wyjazdu tak abym wszystko już miał. Na chwilę obecną na pewno potrzebuje najbardziej dużej torby podróżnej, 2 x spodni, buty oraz obojętnie jaki telefon.  Nie mama już pieniędzy na to coś czuje, że znowu coś pójdzie nie tak tylko z komornikiem w tle.

Cały czas jestem pozytywnej myśli ale co to będzie nie wiem na razie w oddali widzę katastrofę 

16 komentarzy:

  1. A co robisz aby rozwiązać problem braku rzeczy oprócz tego, że się zamartwiasz (mało pomocne) tym, że ich nie masz? Możesz albo a) zaakceptować, że ich nie będziesz miał (co jest pomocne mindsetowo) albo b) poszukać rozwiązania aby je zdobyć (co nazywa się w skrócie zaradnością). To co robisz to wkurwianie się tym, że pada deszcz zamiast albo zaakceptować, że czasami pada, albo ubrać kurtkę przed wyjściem na dwór. Po drugie powinieneś przecież wypłatę dostać tak? Nie wiem ile jej jest, ale ciężko mi sobie wyobrazić, aby jedna wypłata nie starczyła na wyjazd. Po trzecie zacznij słuchać https://www.youtube.com/watch?v=0HogJJfFi84 i przerób całą w ciągu 3 dni. Musisz zmienić nastawienie do świata i życia, bo tak to długo nie pociągniesz i to nie jest kwestia braku pieniędzy, chociaż tak dzisiaj Ci się wydaje. Musisz inwestować w siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spłace ratę to zostanie mi mało kasy. Walczę jak mogę nie jest mi łatwo...

      Usuń
    2. Jak nie spłacisz 1 raty to się nic nie stanie. JEDYNA różnica jest taka, że pogorszysz swoją zdolność kredytową na terenie wyłącznie RP. Bank nie ma prawa wypowiedzieć umowy i jest to zapisane w prawie polskim. Więc naprawdę nie rozumiem. Ile obecnie zarabiasz netto i kiedy pensję dostaniesz jak nie tajemnica ofc.

      Usuń
    3. Co Ty za bzdury gadasz, bank może wypowiedzieć umowę kredytu za nie uregulowane raty i jest to zapisane wprost w każdej umowie kredytu (różne banki mają różny stopień tolerancji). Prawo polskie nie ma nic do tego. Nie rób mu wody z mózgu.

      Usuń
    4. Ma, była kiedyś sytuacja w której bank zerwał umowę bodaj po 2 niezapłaconych ratach i sprzedał mieszkanie kredytobiorców, Ci podali bank do sądu i oczywiście wygrali. Po jednej racie on dostanie może jakiś monit, a prawdopodobnie nic jeżeli poinformuje bank o tym. W jego sytuacji kredyt to problem banku a nie jego (bo nie ma zabezpieczenia w nieruchomościach jak i ruchomościach) i bank doskonale sobie zdaje z tego sprawę, więc wypowiedzenie umowy to ostatnie po co bank sięgnie (dodatkowe koszta, brak szansy ściągnięcia długu w sposób inny niż dobrowolny dłużnika).

      Usuń
    5. To co bank zrobi (może zrobić) i po której, niespłaconej racie jest dokładnie napisane w umowie kredytu. Łącznie z możliwością wypowiedzenia umowy. Podaj dokładnie jakieś paragrafy lub przepisy w prawie polskim które uniemożliwiają bankowi wypowiedzenie umowy (abstrahując czy mu się to opłaca czy nie). Przytaczanie jednostkowych sytuacji, "gdzieś, kiedyś" jest bez sensu. Może jakiś bank się pospieszył ze sprzedażą mieszkania wbrew umowie ale to nic nie zmienia.

      Usuń
    6. raty będę spłacał... boje się tylko, że coś pójdzie nie tak i nie będę miał pracy zagranicą. Będę miał nerwówkę

      Usuń
    7. http://tvn24bis.pl/wiadomosci-gospodarcze,71/sad-najwyzszy-nie-mozna-wypowiedziec-kredytu-hipotecznego-jesli-jest-mala-zaleglosc,327906.html Nie mam czasu szukać, to 1 z brzegu. Bank nie może wypowiadać umowy na lewo i prawo. Dodatkowo jeżeli ktoś nie ma nieruchomości/auta, to umowę wypowie może po 6 miesiącach i to najwcześniej. Te wszystkie wakacje kredytowe są wprowadzane po to, aby zwiększyć spłacalność kredytów, która obecnie nie jest na jakimś wysokim poziomie.

      A co do Twojej chęci spłaty to oczywiście już indywidualna sprawa. Natomiast porozmawiałbym z bankiem o sytuacji, powiedział, że straciłeś pracę i że podejmujesz nową za granicą, ale potrzebujesz przez 1 miesiąc się tam utrzymać. Byłbym w szoku jakby zrobili z tego jakikolwiek problem i stwierdzili, że lepiej abyś był bezdomnym w Polsce bez pracy i aktyw. Po prosto możesz pójść pogadać. Tobie ta pensja się przyda w całości. A potem to już luz, bo będzie wypłata. Dam znać na maila w przyszłym tygodniu.

      Usuń
    8. rok temu dzwoniłem do banku nawet gdzieś to na blogu jest mówiłem, że nie będę miał na ratę kredytu a oni na to:
      obecnie spłaca pan raty więc nie widzimy problemy jeśli nie będzie pan spłacał skontaktuje się z panem dział windykacji. Nie doszło do tego bo kolega pożyczył mi na ratę a potem oddawałem mu w ratach.

      Usuń
    9. No tak, dział windykacji czytaj 1 telefon z pytaniem co się stało, że rata nie wpłynęła. Możesz nawet samemu do nich zadzwonić i ich poinformować, dzwonisz na infolinię i prosisz z tym działem, następnie mówisz, że straciłeś pracę, ale już znalazłeś nową, tylko po prostu będzie opóźnienie i chciałbyś aby wiedzieli za wczasu i tyle. Bank nie ma problemu dzisiaj z tym, że ktoś zalega z 1-2 ratami, ma problem z tym, że nie są w stanie ściągnąć kilkudziesięciu miliardów od osób, które w ogóle nie są zainteresowane spłatą. "Na koniec 2016 roku kredyt posiadało 15,3 mln Polaków, średnie zadłużenie obywatela Polski posiadającego kredyt wyniosło ponad 38 tys. zł, a łączna kwota wszystkich zobowiązań Polaków wynosi ponad 576 mld zł"

      Usuń
    10. możliwe że masz rację :) ja pierdziele jakie to wszystko jest trudne... nawet nie wiesz jak źle obecnie się z tym czuje. Ucieczka z Polski nie jest złym pomysłem ale nie wiem czy też dobrym.

      Usuń
  2. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,

    Szukasz wiarygodnego finansowania biznesu? Obecnie zapewniamy bezpieczne finansowanie osobom, które potrzebują pilnych pożyczek na start-upy, spłacają długi, firmy zajmujące się etapami wzrostu w wysokości 2% we wszystkich krajach świata.

    Napisz do nas najszybciej, aby uzyskać fundusze / pożyczki.

    Email: Limesassetmanagers@gmail.com
    Strona korporacyjna: www.limeassetltd.co.uk

    John Pratt
    Dyrektor
    Limes Asset Managers.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć wszystkim,
    Nazywam się Ahmad Asnul Brunei, skontaktowałem się z panem Frankiem Raymondem w sprawie kwoty pożyczki biznesowej w wysokości 250 000 USD. Wtedy powiedziano mi o zatwierdzeniu wnioskowanej kwoty pożyczki, po ponownym podjęciu ryzyka, ponieważ bardzo chciałem założyć firmę ku mojemu największemu zaskoczeniu kwota pożyczki została przelana na moje konto bankowe w ciągu 24 godzin bankowych bez żadnych stresów związanych z uzyskaniem pożyczki. Byłem zaskoczony, ponieważ padłem ofiarą oszustwa! Jeśli jesteś zainteresowany zabezpieczeniem jakiejkolwiek kwoty pożyczki i znajdujesz się w jakimkolwiek kraju, radzę skontaktować się z Panem Frankiem Raymondem poprzez email: frankraymondloaninvestment@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć wszystkim,
    Nazywam się Ahmad Asnul Brunei, skontaktowałem się z panem Frankiem Raymondem w sprawie kwoty pożyczki biznesowej w wysokości 250 000 USD. Wtedy powiedziano mi o zatwierdzeniu wnioskowanej kwoty pożyczki, po ponownym podjęciu ryzyka, ponieważ bardzo chciałem założyć firmę ku mojemu największemu zaskoczeniu kwota pożyczki została przelana na moje konto bankowe w ciągu 24 godzin bankowych bez żadnych stresów związanych z uzyskaniem pożyczki. Byłem zaskoczony, ponieważ padłem ofiarą oszustwa! Jeśli jesteś zainteresowany zabezpieczeniem jakiejkolwiek kwoty pożyczki i znajdujesz się w jakimkolwiek kraju, radzę skontaktować się z Panem Frankiem Raymondem poprzez email: frankraymondloaninvestment@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? Szukasz POŻYCZKI?
    Oferujemy pożyczki osobiste, pożyczki biznesowe, pożyczki studenckie, pożyczki samochodowe i pożyczki
    Aby spłacić rachunki od 10 000 $ do 20 000 000 $, dolar / euro, według 3%
    oprocentowanie. Pożyczki muszą być zgodne z prawem i zgodnymi z prawem celami. Jeśli potrzebujesz
    pomoc finansowa / pożyczki skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem:
    Mrfrankpoterloanoffer@Gmail.com
    Pozdrowienia,
    Pan Pater L. Roland.

    OdpowiedzUsuń