środa, 22 lutego 2017

Idę w dobrym kierunku ale

   Ciągle nie mam klarownej sytuacji ale mam sporo szczęścia bo uzyskałem ogromna pomoc od was pieniądze, prace i dodatkowe zlecenia. Wszystko zależy ode mnie, mojej silnej woli i chęci walki... mam narzędzia muszę tylko je wykorzystać. Na pewno za mało robię ale idę w dobrym kierunku aczkolwiek bardzo wolno i ślamazarnie.

    Dodatkowa praca nie jest idealna ale spotykam tam normalnych ludzi i muszę z nimi bezpośrednio współpracować jest to dla mnie zbawienne. W mojej normalnej pracy raczej wszystko robię sam... realizuje zadania a z kolegami z pracy rozmawiam tylko towarzysko(jak im się pracuje, jak weekend itp).  Poza tym u mnie w pracy nie mam żadnych kobiet a w dodatkowej całkiem sporo. Następny plus jest to, że muszę dbać o wizerunek niestety jest delikatnie kiepski ale staram się go poprawić. Każdy miesiąc przybliża mnie do wolności szkoda, że za tak wysoką cenę.Muszę jakoś ustabilizować to moje życie.... na pewno 13.01.2017 był dla mnie pamiętny i jeszcze mogę mieć przez niego problemy. Kolega z pracy dowiedział się o mojej sytuacji i daje mi do zrozumienia, że może to wszystkim powiedzieć... może nie powinienem się ukrywać i po prostu powiedzieć wszystkim o sobie. Na razie nie mam jeszcze odwagi ale coś z tym będę musiał zrobić.

Dla mnie każdy miesiąc jest oddzielna batalią dlatego chcę jak najszybciej skończyć ten miesiąc i zacząć nową .

5 komentarzy:

  1. Wszystko się powoli prostuje. Myślę że nie masz się czym totalnie przejmować że twój kolega powie o Twojej sytuacji innym w pracy. Nie kradniesz, nie robisz nic złego a że płacisz za swoje błędu nikomu nic do tego. Myślę że jeśli by się dowiedzieli o tym wszystkim to może to wyjść nawet na plus ( większość osób ma potrzebę pomagania innym), chociaż mam też świadomość tego że to wstydliwe rzeczy dla Ciebie. Sam doświadczyłeś tego że są ważniejsze sprawy od tego co inni myślą czy mówią o Tobie. Trzymaj się i aby do przodu.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej nic nikomu nie wyjaśniaj, co najwyżej przełożonym o ile masz do nich zaufanie. Ludzie w tym kraju są bezinteresownie złośliwi, albo - z drugiej mańki, gdy jesteś majętny - zawistni. Popraw wizerunek, a jakby kto ciągnął za język to poprzestań na absolutnym minimum. Nikt nie ma Ci prawa robić wyrzutów tylko dlatego, że masz kłopoty finansowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę być stanowczy w swoim działaniu inaczej wszyscy wejdą mi na głowę

      Usuń
  3. Lepiej powoli w dobrym kierunku niż stać w jednym miejscu, a już na pewno lepiej niż szybko w złym. Tak że trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację :) nieraz tylko wątpię w swoje siły.. Ale wiem że nie jest źle

      Usuń