wtorek, 22 listopada 2016

Bony towarowe

Dziś mam mało czasu ale muszę się pochwalić dostaliśmy w firmie bony świąteczne te pieniądze naprawdę są dla mnie zbawienne w tym miesiącu i następnym będę miał dodatek dzięki któremu mógł troszkę więcej


kurde jeszcze nie wiem co bo tak naprawdę na mało co wystarczy ale 250zł droga nie chodzi  za mało na rewolucje ale wystarczająco na prezenty dla rodziny :)

Moje życie powoli znowu nabiera kolorów może za dużo nie mogę bo ogranicza mnie sporo rzeczy... jestem ciekawy co będzie dalej.... to wszystko już trochę trwa najpierw kilka miesięcy marazmu teraz delikatne odrodzenie 


8 komentarzy:

  1. Podaj wreszcie ten numer paczkomatu. Muszę się nauczyć do obsługiwać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój Paczkomat
      LOD140
      Łódź Walerego Wróblewskiego 68 Przy markecie Kaufland

      na tego ostatnio dostałem paczkę :) z góry dziękuje za każdą paczkę którą mogę otrzymać

      Usuń
    2. zresztą jak coś napisz do mnie na pocztę nurkowanie2013@gmail.com jeśli masz jakiś stary telefon to chętnie go przyjmę mój mi mocno szwankuje ostatnio mi zawilgł

      Usuń
    3. Na czym piszesz tutaj? W sensie, z jakiego urządzenia korzystasz?

      Z telefonem to nie wiem jeszcze. Muszę przejrzeć szafę. Na pewno mam stary telefon. Bardzo stary, bo został stworzony przed erą smartfonów. Nie posiada kolorowego ekranu. Tak że nadaje się do dzwonienia i czytania SMS-ów. Bateria jeszcze działa spoko. Zobaczę, czy mam jeszcze starego Samsunga Galaxy S2. Jeśli znajdę, to zrobię twardy reset, aby wymazać wszystkie dane. Niestety bateria jest tam słaba i codziennie trzeba ładować.

      Usuń
    4. obecnie mam starego laptopa z 3 bateriami starczają mi one na kilka godzin pracy obecnie mam jeszcze przetwornicę napięcia (dostałem ostatnio w paczce)więc mogę pracować jeszcze dłużej. Mój stary telefon obecnie służy mi jako budzi, nie działa wyświetlacz ale codziennie rano dzwoni (wyłączam go wyłącznikiem)KrugerMatz twardy telefon polecam

      Usuń
  2. Jesli auto nie odpala a nie ladujesz nigdzie akumulatora to za dlugo z tej przetwornicy nie pokorzystasz. Tez wyciagnalem z szafy staty telefon (latarka i kolorowy wyswietlacz) ale niestety bateria kibel :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akumulator ładuje w firmie noszę go nieraz w torbie:) jest bardzo ciężko ale napięcie w aucie muszę mieć

      Usuń
  3. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń