czwartek, 3 listopada 2016

Wreszcie wyspany :)

Ponad 4 miesiące nie spałem w łóżku... spanie po kilka godzin bez stresu bez że ktoś będzie próbował się włamać do samochodu. O poranku nie bolą mnie nogi nie szczypie mnie twarz.... muszę coś zrobić by wrócić do żywych bo jak wrócę do Łodzi to znowu będę się męczył i walczył o przetrwanie.
 To co robię jest dla mnie mocno nierealne..... mój styl życia cele.

Co mogę zrobić ciągle to powtarzam muszę chyba zacząć pracować jakoś dodatkowo. Musze zacząć handlować na allegro tam prawdopodobnie mógłbym uzyskać jakieś 600zł miesięcznie. 

Co mogę sprzedawać:
1. Zestawy uruchomieniowe STM32 
2. Moduły typu: IO, DS20b18, 
3. Moje stare rzeczy

Budżet to 400 z sprzedaży starych rzeczy... potrwa to troszkę długo ale może od grudnia będę mógł normalnie mieszkać a o to własnie chodzi.


Przepraszam za mój styl pisania, postaram się poprawić dziękuje za uwagę i pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz