piątek, 18 listopada 2016

Dziś dostałem pomoc od jednego dobrego człowieka

Wszystkie rzeczy naprawdę są super... Przetwornica, śpiwór , czujnik czadu i promiennik od jakiegoś czasu nawet nie liczyłem na takie prezenty. Ta miła osoba jeszcze daje mi możliwość dodatkowego zarobku ku... brak mi słów... miło że ktoś mi zaufał i pomógł. Wreszcie widzę światełko w tunelu może za jakiś czas jakoś wyjdę na prostą. Jest dla mnie jakaś szansa....

Ten zestaw jest sporo wart, nie każdy by oddał aż tyle i proponował jeszcze pomoc w znalezieniu dodatkowych drobnych prac aby móc troszkę lepiej żyć. 

Dziękuje tej osobie jeszcze raz 

2 komentarze:

  1. O, super! Bardzo miło ze strony tej osoby.

    Jest jakieś miejsce, w którym możesz odebrać paczkę? Może u Ciebie w pracy?

    Czytałem gdzieś, że Twoi znajomi i ludzie z miejsca, gdzie pracujesz, nie widzą o tym, że jesteś bezdomnym. Obstawiam, że zdziwiłbyś się, ile osób chce Ci pomóc. Musisz im tylko powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i masz rację ale się wstydzę:)Hejt jest jest wszędzie... możliwe że miałbyś rację wszyscy mnie znają lubią uważają za zaradną osobę. Gdy zamieraliśmy dla kolegi na becikowe to niektórzy dali nawet po 40zł łącznie zebraliśmy wtedy 1400zł i kupiliśmy jakieś rzeczy dla dziecka. Na pewno była by to jakaś pomoc ale ciągłe pytania wytykanie itp. męczyło by mnie i musiał bym zmienić prace... a znajomi jeśli są dobrzy to sami pomogą na razie kolega pożyczył mi 600zł zobaczył mnie i powiedział masz i oddaj kiedy chcesz. Jestem na prawdę dobrą osoba, jestem uczciwy, lubię pomagać i nigdy nie byłem chytry. Zresztą zaraz napiszę coś o sobie na blogu

      Usuń