poniedziałek, 28 listopada 2016

Domowe piekło

Od roku rzadko bywam w domu po prostu ze względu na brak pieniędzy(podroż w 2 strony kosztuje mnie 90zł). W ten weekend postanowiłem się przejechać i zażyć troszkę normalnego życia niestety zamiast odpocząć czyje się jeszcze gorzej.
   Moja siostra jest mocno kłótliwa........ krzyczy na wszystkich szczególnie na mamę. Nie reaguje na żadne argumenty ona myśli, że jest guru rodziny... moja siostra często bywa w domu wręcz można powiedzieć, że tu mieszka. Wydaje mi się, że pomimo tego jak nas doświadczył los  nigdy nie baliśmy rodzina patologiczną a teraz już można chyba tak powiedzieć. Ja bankrut po całości, moja siostra furiatka oraz żyjąca na L4 i moja mama z mentalnością dziecka. Wole chyba już mieszkać samochodzie tu nie ma kłótni jest spokój teraz mam nawet ciepło.  

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie - czemu nie wynajmiesz pokoju 2 osobowego i nie znajdziesz pracy w dużym mieście? We Wrocławiu koszt wynajmu pokoju 2 osobowego to to 450pln/msc. Pracując we Wrocławiu na magazynie jesteś w stanie zarobić 2,5tys pln na rękę. Zostaje Ci około 2 tys pln na podstawowe wydatki. W czym więc jest u Ciebie problem? Dlaczego śpisz w aucie zamiast znaleźć normalny pokój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja Ci odpowiem. Chyba mam prawidłowe informacje. Autor bloga koczuje w Łodzi i tam ma pracę. Nie jestem pewien, ale chyba jakąś biurową. Dlaczego auto? Bo ma długi i sporo z tego musi oddać (wziął kredyt, zainwestował i nie pykło). Kiedyś pisał, że może za kilka(naście) miesięcy uda mu się spłacić pewną część zadłużenia i wtedy da rade wynająć pokój.

      Usuń
    2. właśnie tak brzmi moja historyjka dzięki za wpis :) nie wiem czy to co robię ale liczę że wyjdę kiedyś na prostą.

      Usuń