poniedziałek, 21 listopada 2016

Pierwsza praca dodatkowa rozpoczęta

No to już jest drugi sukces tego bloga mam dodatkowe zajęcie które mogę realizować w czasie wolnym. Teraz będę mógł bardziej kreatywnie spędzać czas :)
     Jest to połączenie przydatnego z pożytecznym bo mogę się czegoś nowego nauczyć a przy okazji będę miał z tego jakieś pieniądze. Od razu mi humor się poprawił jest może jeszcze jakaś szansa dla mnie. Kto wie może za jakiś czas zacznę mieszkać w normalnych warunkach. Może nie jest to ogromna rewolucja w moim życiu ale na pewno krok w dobrą stronę.  

Dziękuje wam, że zaglądacie tu  aby zobaczyć co u mnie słychać. To dla mnie ogromne wsparcie duchowe, że ktoś trzyma za mnie kciuki. 

4 komentarze:

  1. dobra wiadomość. co mniej więcej będziesz robić?

    OdpowiedzUsuń
  2. między innymi wystawiał rzeczy na allegro... każda praca się przyda... może nie nauczę nikogo angielskiego ani poprawnej polszczyzny ale jestem otarty na propozycję. Lubie się uczyć i chętnie podejmę każdą pracę (w ramach rozsądku rozsądku).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietaj zeby ich tylko nie wystawiac ze swojego konta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za ostrzeżenie le to wszytko będzie na koncie tego miłego człowieka :) widać, że mu zależy aby mi pomóc naprawdę super... mocno pokręciłem sobie życie może to będzie droga na lepsza stronę mocy

      Usuń