sobota, 19 listopada 2016

Znajomi, koledzy i znane mi osoby

Co mogę powiedzieć na pewno mam (miałem) ich sporo... jak zwykły młody człowiek imprezowałem pokazywałem się w towarzystwie... teraz tego nie robię nawet nie mam na to ochoty. Poza tym są to zbędne koszty, zużyję 60zł więcej i zaczynają się problemy może nieduże ale już trzeba myśleć co będzie dalej.

Mam obecnie może trójkę znajomych na których mogę liczyć... Człowiek który wsparł mnie zaoferował mi również drobne zlecenia nie wiem ile ich będzie ale jest jakieś światełko w tunelu.
Niezwykły człowiek tyle chyba mogę powiedzieć:
 Ja jestem przecież obcą osobą....... szarą eminencja internetu która może być naciągaczem a on postanowił zaryzykować i pomóc mimo wszystko. Myślę, że mało jest takich osób u nas w Polsce zawsze szukamy 2 dna przyzwyczajeni tym , że często tak jest.

Zmieniając temat
 Jeśli ktoś zarabia w internecie to trzeba go heitować i oczywiście używać adblocka aby nie miał z tego korzyści. Niektórzy po prostu nie rozumieją, że w w internecie jest sporo wartościowych  kanałów które naprawdę wzbogacają nasz kraj(bawiąc, ucząc, informując i dezinformując). a gdyby one nic niezarabiały wtedy by nie powstawały. 

  NIE wiem czy prawidłowym jest bronic tego człowieka ale uważam, że jest niewinny
Kilka osób postanowiło go zniszczyć tylko dlatego, że tak sobie postanowiły... albo ciekawe były czy się uda mu zaszkodzić. Niestety taki jest nasz internet ludzie często tu wchodzą by wyładować swoje frustracje, zaspokoić żądze i zbluzgać kogoś kto się akurat nawinie. Ja zostałem kilka razy  tak potraktowany znam ten ból. 

Dostałem możliwość zarobku na ADSENSE zobaczymy czy coś z tego będzie. Pozdrawiam i miłego wieczoru 

20 komentarzy:

  1. Wyłączyłem u Ciebie wszystkie reklamy, które blokują reklamy, ale musiałbyś mieć duuuużo unikalnych wejść dziennie, aby uzbierać jakąś "ciekawą" kwotę.

    Powtórzę jeszcze pytania z innego komentarza: Jest jakieś miejsce, w którym możesz odebrać paczkę? Może u Ciebie w pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) najwygodniej by było odebrać w Paczkomacie. A co chcesz mi wysłać?? a i skąd do mnie piszesz

      Usuń
    2. Zastanawiałem się nad jedzeniem, które się nie zepsuje tak szybko. Czyli głównie trzymane w puszkach. Bo nie wiem, co innego potrzebujesz, a co jest w moim zasięgu.

      Piszę z Poznania.

      Usuń
    3. jedzenie zawsze mile widziane ale może być coś innego... Ja mam problemy z angielskim jeśli go znasz to ja się zastanowię jak to wykorzystać np.: rozmowa przez internet głosowa... oczywiście za jakiś czas bo muszę sobie to i owo przypomnieć. Obecnie stoję w miejscu zawsze coś robiłem a teraz cofnąłem się mocno w rozwoju. Albo: moje teksty na tym blogu są bardzo niskich lotów sam czuje, że ciężko się je czyta możesz mi zwracać uwagę co jest nie tak. Był to jeden z powodów powstania tego bloga. Czułem że się staczam i szukałem miejsca zaczepienia pomocnej dłoni.... sposobu wykrzyczenia że jest mi źle.

      Usuń
    4. Niestety stawki w adsense są słabe i trzeba mieć bardzo dużo wejść żeby coś z tego było.

      Pamiętaj, że nie możesz nakłaniać do klikania w reklamy ani dokładnie kwotowo pisać ile zarobiłeś bo wykluczą Cię z programu a kasa przepadnie.

      Czytając o Twoim przypadku przypomniał mi się film "Parked" (zaparkowany), również traktuje o człowieku któremu powinęła się noga i mieszka w samochodzie...

      http://www.filmweb.pl/film/Zaparkowany-2010-556597

      być może to nieistotna rzecz ale bohater filmu zamontował sobie fotel pasażera odwrotnie do kierunku jazdy i zyskał sporo przestrzeni

      Usuń
    5. Poprawiać językowo Twoje posty? To dużo pracy. Może na początku zacznij budować krótsze zdania i/albo używaj więcej przecinków, kropek i innych znaków. Będzie się nam łatwiej czytało. Możesz pomyśleć o czytaniu książek (może jest gdzieś tam biblioteka, gdzie można za darmo wypożyczyć?). Chociaż teraz może być ciężko, bo szybko robi się ciemno.

      A nadal nie wiem jednej rzeczy. Jeśli nie chcesz, to nie odpowiadaj na to pytania. Próbowałeś dostać się do jakiejś noclegowni? A może już zrezygnowałeś z tego? Dlaczego?

      Usuń
    6. Dziękuje za sugestię... noclegownia możliwe, że skorzystam z tej na razie dopiero kilka dni było uciążliwych. Ale wiem, że gdy temperatura spadnie poniżej -5 będzie ciężko

      Usuń
  2. Jaki jest Twój plan na spłatę długów/dalsze życie?

    Twoje kredyty to coś z ratą malejącą i starasz się przetrwać w aucie do tego czasu lub coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli oglądałeś filmik z mego auta to widać że mój samochód ma tą funkcję bez przerabiania. Co do kredytów to mam raty stałe ale jeden mi się kończy za jakieś 1.5 roku wtedy rata spadnie o ok475zł to jest dla mnie jakaś szansa. Poza tym ostatnio byłem w kropce nie miałem żadnych sensownych planów. Coś się w głowie rodziło ale szybko gasło. Czułem straszną niemoc teraz jest troszkę lepiej mam dodatkowe zajęcie. Zresztą ostatnio sporo osób mnie czyta dziennie będzie jakieś 100 miłych duszyczek. To jest naprawdę miłe nie jestem sam.... gdyby nie ten blog naprawdę bym się załamał. Każde dobre słowo mi pomaga rada.

      Usuń
    2. W mojej sytuacji ciężko planować na razie improwizuje i żyje z dnia na dzień. Zresztą obecnie ciężko cokolwiek sensownego wymleć oprócz wyjazdu za granicę

      Usuń
    3. Widziałem, nawet marka samochodu ta sama :).

      1,5 roku w niesprawnym aucie może być ciężko, zima najgorsza mam nadzieje że uda Ci się przetrwać bez większych problemów. Jeszcze bardziej mam nadzieję, że uda Ci się dorabiać miesięcznie na tyle, żeby wynająć pokój chociaż na zimę.

      Za samochód też trzeba będzie oc kiedyś zapłacić itp

      Usuń
    4. OC niestety trzeba będzie opłacić:) zobaczymy co będzie ale już sporo przeżyłem ogólnie teraz to mam nawet ciepło. Kurcze na razie daje radę a zobaczymy co przyniesie przyszłość

      Usuń
    5. Gdy będziesz musiał opłacić OC, to pytaj na mirko. Dwóch Mirków pomaga znaleźć tanie ubezpieczenie.

      Usuń
    6. będę o tym pamiętał dziękuje za radę :) jest jakiś tag dotyczący tego tematu??

      Usuń
    7. Zapytasz pod #oc i #ubezpieczenia, to będzie spoko. Pomagające Mirki to bodajże @mfind i @fromasz56.

      Usuń
    8. dzięki już sobie zapisuje :) i tak plany są aby jeśli już coś będę z nim robił to dopiero za kilka miesięcy. Jeszcze raz dziękuje za kontakt

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń