czwartek, 17 listopada 2016

Obiecałem zdjęcia no i zrobiłem

Styl klasyczny .... staram się utrzymywać porządek codziennie wyrzucam śmieci.
Ogrzewanie + światło 

Na świeczki nieraz kładę grubą blachę po 20 minutach blacha jest gorąca dzięki czemu oddaje ciepło większą powierzchnią. Nieraz do naczynia wlewa denaturat uchlam okno wtedy w niecałe 6 minuty mam cieplutko w samochodzie. Ale stosuje tą metodę tylko w skrajnych przypadkach ma kilka wad pierwsza to bezpieczeństwo nieraz płomień ciężko opanować a druga to opary niestety bez otwarcia okna było by to niebezpieczne.

Moja szafa ubraniowa 

Na filmiku pokażę dokładnie jak to wygląda... szafę ubraniową posiada każdy więc mam i ja :)

Koc i Ciepła wełniana kurtka z kapturem 
Na tyle samochodu śpię ubrany w kurtkę i ocieplany dres (kiedyś biegałem zima i kupiłem sobie coś takiego.



Co do filmu to po bokach widzicie koce pianki folie bombelkowe i termiczne dzięki czemu mam jakaś izolację termiczną i samochód tak szybko się nie wychładza a dodatkowo estetycznie wygląda. Niestety codziennie muszę wietrzyć samochód przez około 20min. Często borykam się z wilgocią ale mam na to metody nieraz tylko ciężko mi znaleźć na to czas gdy jest zimno bo w dzień pracuje a jak wracam to mam lód na szybach. Ale dziś i wczoraj było ciepło :) 

9 komentarzy:

  1. Czekam na kolejne wpisy kolego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze coś postaram się wrzucać od czasu do czasu :)

      Usuń
  2. gdzie pracujesz ? w sensie co robisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajmuje się elektroniką... moja sytuacja się poprawia ale nie jest mi łatwo myślę, że do października ustabilizuje. jeszcze ponad 4 lata i będę wolny od zobowiązań(prawie 5)... potem zacznę normalnie żyć

      Usuń
    2. można wiedzieć jak wpadłeś w długi, jeśli dobrze rozumiem?

      Usuń
    3. opisywałem już to kilka razy ale pokrótce sprawa wygląda następująco. Postanowiłem stworzyć swoją firmę ale najpierw zainwestowałem w stworzenie produktu. Nie wszystko poszło po mojej myśli najpierw zbrakło mi pieniędzy następnie mnie okradziono... Niestety wszystko co zrobiłem jest związane z moją brawurą. Zima była Ciężka ale 3 ludzi mi mocno pomogło...

      Usuń
  3. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jesteś w kryzysie finansowym, szukasz pieniędzy na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej lub opłacenie rachunków?, wszystkie rodzaje pożyczek o niskim oprocentowaniu 2% obowiązują teraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: (TRUSTLOAN88@GMAIL.COM) lub WhatsApp Us na +1 443 281 3404

    OdpowiedzUsuń