poniedziałek, 7 listopada 2016

Depresja

Wreszcie mam to gówno... czuje się okropnie jestem bezsilny nie mogę nic robić a raczej nie mam ochoty i ten dziwny ucisk w brzuchu i głowie jak pomyślę o czymś. Już nie potrafię niczym się cieszyć kiedyś cieszyłem się każdym dniem a teraz trudno mi się myśli o dniu jutrzejszym..
Nawet nie potrafię ukrywać mego złego samopoczucia.... Jeszcze ten gostek wkurza mnie w pracy. Ogólnie są takie 3 osoby których mocno nie lubię ale cóż zrobić.  Bym powiedział że ostatnie 2 lata były Ciężkie dla mnie. kurcze zaraz będzie 1.5roku jak zaczęły mi się problemy..... Pewnie was zdziwię ale wtedy jeszcze myślałem bardzo i liczyłem na szczęście. Lecz szczęście i moja widza jednak były zbyt małe aby tak było.
09.07.2015
Ta data będzie dla mnie pamiętna wtedy zaczęło się źle dziać.. Nadmierna pewność siebie wiara w sukces i brak jakiegokolwiek rozsądku spowodowało, że jest jak jest.........................

MASAKRA

6 komentarzy:

  1. walcz Chlopie i sie nie poddawaj! w jakim miescie koczujesz? czego Ci trza? chlejesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej jestem normalnym człowiekiem ale z problemami..... nigdy nie miałem problemów alkoholowych:) Po prostu Ciężko mi walczyć z moimi problemami. wstydzę się obecnej sytuacji brak kasy ciągły stres mieszkanie w ciężkich warunkach mnie dobija ale ciągle idę w zaparte

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń