czwartek, 22 grudnia 2016

Co muszę zrobić w styczniu

Na szczęście dziś jest trochę lepiej z moim żołądkiem. Dziś byłem na obiedzie w jadłodajni (zupa +2 danie) za 15zł i było wszystko w porządku. Trochę się boje wizyty u lekarza... ale lepiej  wiedzieć co się ze mną dzieje. Od 2 miesięcy sam wiem o zmniejszonej efektywności w pracy  wszystko robię strasznie wolno na szczęście nie muszę robić szybko i jestem raczej niezależny od innych.


Co muszę zrobić

1. Wizyta u dentysty i Lekarza
2. Ustalenie jakieś diety ( obecnie jem co popadnie nieraz mało nieraz więcej)
3. Określenie szans zamieszkania w mieszkaniu.
4. Sprawdzenie możliwości konsolidacji kredytów w rożnych bankach
5. Poprawa wizerunku
6 Szlifowanie języka angielskiego
7. Zdobycie stałego dodatkowego źródła zarobku
8. Dobre zorganizowanie czasu


Najgorsze jest to, że obecnie mało mogę robić albo jestem mocno zmęczony albo brak mi sprzętu.
Obecnie mój laptop to złom zawiesza się "blue screen" to standard
mam jeszcze komputer stacjonarny z firmy kiedyś dostałem jak wymienialiśmy sprzęt na lepszy może go jakoś przerobię tak aby można było z niego korzystać w samochodzie.

Takie luźne plany ale pierwsze 2 punkty muszę zrealizować aby jakoś funkcjonować. 

3 komentarze:

  1. Nowy rok, nowe nadzieje i plany, oby był lepszy niż poprzedni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń