środa, 28 grudnia 2016

Teraz będę miał okres porządków

Moje życie jest mocno pogmatwane przez ostatni rok zrobiłem spory bałagan. Zaczynam od rzeczy prostych czyli uporządkowany danych które posiadam. Mam ich sporo ale niestety większość ważnych rzeczy miałem na komputerze który mi ukraszono.

Muszę wreszcie spróbować jakoś się podnieść  bo za długo już jestem w tak nieciekawej sytuacji.
Plan na nowy rok to:
1. Uporządkowanie życia
2. Zamieszkanie w normalnych warunkach
3. Spłata karty kredytowej
4. Zmiana pracy na lepiej płatną lub dodatkowy dochód na poziomie 500zł

Plan raczej realny ale chciałbym to zrealizować aby mieć jakieś szanse na na normalną przyszłość.

 

3 komentarze:

  1. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń