środa, 21 grudnia 2016

Coś mi zdrowie szwankuje

Już przed piątkiem czułem się delikatnie osłabiony ale po nim już wiem, że jest znacznie gorzej. Nie wiem dlaczego ale nie mogę za bardzo jeść, chyba alkohol mi zaszkodził(tyle złego za 50zł). Kiedyś co 2 tygodnie imprezowałem w podobnym stylu i wszystko było w porządku. Najpierw paliło mnie w brzuchu (poniedziałek) następnie nie mogłem się położyć bo jak się kładłem czułem żar w brzuchu. Wczoraj zjadłem krokiety z kapustą (z biedronki) niestety po tym miałem "rozstrój żołądka" dziś zjadłem kanapki z salcesonem niestety efekt jest ten sam. No i czuje się strasznie słaby nie mam sił na nic dobrze, że zaraz jadę do domu... może trochę podładuje baterie (miałem wczoraj jechać ale późno wróciłem z pracy i nie miałem sił).

Dosłownie sypie się 
Do tego jeszcze łysiej od około 3 miesięcy włosy wypadają mi bardzo intensywnie niedługo mało co mi zostanie. Obecnie już coraz bardziej przypominam bezdomnego na początku mej walki trudno było mnie tak nazwać ale teraz już tak. Muszę chyba trochę kosmetyków kupić (dezodorant, antyperspirant i może perfumy) zaraz to zrobię bo nie chcę tak pokazać się w domu.  

Ciągle jeszcze nie wiem co mogę zrobić 



5 komentarzy:

  1. Hmm... Masowe wypadanie włosów nie brzmi dobrze. Może czas udać się do lekarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w nowym roku się przejdę :) chwile odsapnę i zrobię morfologię albo coś podobnego i przejdę się do dentysty

      Usuń
  2. Myślę że to dobry pomysł żeby się przebadać to wszystko co się dzieje obok Ciebie na pewno zostawia jakieś ślady na Tobie. Do kiedy jesteś w domu?? te kilka dni w domu na pewno naładuję Ci baterie. Wszystkiego dobrego z okazji świąt i żeby ten nowy rok okazał się przełomowy ( oczywiście na plus) dla Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wiem kiedyś nosiłem maseczkę w samochodzie ale od gumek zostawały mi ślady na twarzy. Obecnie chowam się w 100% w śpiworze i raz na dwa dni go wywieszam na 1h na zewnątrz(niedaleko mojej lokalizacji są rujny fabryki gdzie swobodnie mogę coś sobie odświeżyć). Wcześniej miałem problem z wilgocią obecnie prawie całą wilgoć pochłania śpiwór

      Usuń
  3. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń