sobota, 17 grudnia 2016

Dziś zostałem rozpoznany masakra

Dziś w galerii handlowej byłem a ktoś za mną wołał, że jestem bezdomnym i że śpię w samochodzie.... byłem z kolegami ze studiów. Na szczęście nie chyba się nikt nie połapał dostałem tylko pseudonim 'kamperowicz' kurcze czemu ta dziewczyna nie zostawiła tej informacji dla siebie. Niestety nocą się kręcę i nieraz zerwę zasłonkę. Ale obecnie chowam się w 100% w śpiworze kurcze.... najpierw policja kręciła się obok samochodu teraz coraz częściej ludzie się kręcą trudno wyjść niepostrzeżenie.
Aby udało mi się wyjść z tych problemów ......... miałem moment normalności....

4 komentarze:

  1. Od kiedy masz urlop w pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urlop mam od wtorku niestety nie mogłem od tego piątku :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. podeszła na jakieś 1,5m od nas oznajmiła, e mieszkam pod jej blokiem w samochodzie i niepotrzebnie zajmuje miejsce parkingowe

      Usuń