poniedziałek, 12 grudnia 2016

Szansa na lepsze jutro

    Gdy zaczynałem prowadzić tego bloga nie spodziewałbym się, że spotka mnie tyle dobrego oprócz wsparcia duchowego, rzeczowego otrzymałem też pieniężne. Obecnie mam już odłożone pieniądze które wystarczą na kaucję na wynajem pokoju. Możliwe, że jeśli wszystko dobrze zorganizuje już niedługo zacznę normalne mieszkać. 
Ten rok był dla mnie ciężki na początku jeszcze myślałem, że jakoś to będzie potem potem kilka razy się podawałem. Obecnie patrzę w dal i widzę iskierkę nadziej o której jeszcze 2 miesiące temu nie mogłem marzyć. Przez ostatni miesiąc moje życie nabrało nowych kolorów zacząłem udzielać się towarzysko ludzie wokół widza, że jestem wesoły... wreszcie mam szanse na lepsze jutro. 

2 komentarze:

  1. Jak zamierzasz spędzić święta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamierzam jechać do domu wiozłem urlop więc będę przez dłużysz czas spał w normalnych warunkach. Może uda się jakoś to wszystko zorganizować abym spróbował mieszkać w mieszkaniu. Na pewno muszę miesięcznie dorobić około 450zł może będzie to możliwe do końca grudnia będę wiedział czy to się uda... do tej pory głównym ograniczeniem oprócz czynszu była kaucja teraz został tylko 1 problem.

      Usuń