sobota, 31 grudnia 2016

Ostatnio trochę chorowałem

Na szczęście byłem w domu ale delikatnie się rozłożyłem spałem po 11h a nawet więcej ale już czuje się dobrze... trzy dni z życia ale ta choroba troszkę mnie odświeżyła. Dziś zrobiłem pranie ciężko było ale się jakoś udało musiałem naprawić najpierw pralkę Franie (był uszkodzony silnik więc kupiłem nowy 50zł). Moja mama była bardzo szczęśliwa z tego powodu od 2 miesięcy miała uszkodzoną.

Ktoś na FB wrzucił takie życzenia chciałbym tego sobie i wam życzyć zmieniam tylko końcówkę "Chcę po porostu być szczęśliwy"

Może następny rok będzie lepszy mam 2 pomysły raczej mało ryzykowne pierwszy z nich to spróbowanie zamieszkać w mieszkaniu od Lutego.

1 komentarz:

  1. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń