niedziela, 18 grudnia 2016

Nie mogę spać

Jestem zmęczony ale nie mogę usnąć.... dziś raczej już nie usnę głupia noc za dużo mam na głowie. Za to dziś na pewno szybko usnę.

Niby ta impreza piątkowa-sobotnia była fajną odskocznią ale teraz mam wyrzuty sumienia że po próżnicy zużyłem pieniądze. Jedyny plus to, że mogłem się spotkać z znajomymi ale boli mnie to, że żyje nie mogę być do końca szczery. No dobrze koniec użalania się nad sobą czas zaplanować ten przyszły rok....

Dostałem nawet fajną propozycję pracy w Anglii praca 2 razy w tygodniu po 12h za 8f/h  jednak Ciągle boje się wyjazdu za granicę

4 komentarze:

  1. Wyjazd do Anglii... Ciężka sprawa. Gdzieś wcześniej wspominałeś, że nie znasz zbyt dobrze angielskiego, tak że może być ciężko. Do tego praca tylko dwa razy w tygodniu. Ktoś mieszkający w Anglii by musiał się wypowiedzieć, czy to wystarczy na utrzymanie, ale szczerze wątpię.

    Ja sam myślę o emigracji, a coś tam mówię po angielsku, używam też go w pracy i w np. w internecie. Ale bez poprawy poziomu nie odważyłbym się jechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam język angielski na poziomie delikatnej komunikacji oraz rozumienia tekstów dokumentacji technicznej elementów elektronicznych

      Usuń
  2. Myślę że to nie wielka kasa w UK i może się okazać że zostanie Ci to samo co masz Tu. I przy okazji spore ryzyko że nic z tego nie wyjdzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie wiem, że to jest zbyt duże ryzyko... tak tylko głośno myślę bo nie wiem co robić

      Usuń