piątek, 9 grudnia 2016

Szybki skrót informacji co u mnie się działo w tym tygodniu

W tamten weekend byłem u znajomego powspominać stare czasy byłem tam od soboty do niedzieli wieczora. 

Fajnie było poczuć się jak kiedyś takie oderwanie od szarej codzienności. Poza tym zacząłem trochę pracować na czarno  jakieś drobne rzeczy zdalnie. Obecnie zarobiłem 53,6zł ale jeszcze zacząłem inne rzeczy których jeszcze nie skończyłem i tez będą za to pieniądze. Na razie jakoś daje sobie radę jest ciepło mieliśmy dopiero 1 tydzień który dał mi włość.  Śpiwór który dostałem naprawdę jest idealny  wcześniej zawsze miałem problem z komfortem cieplnym obecnie jest idealnie.  
    Myślę, że idę w dobrą stronę może za jakiś czas uda mi się uporać choć z częścią swoich problemów 

3 komentarze:

  1. Hej,
    Śledzę i trzymam kciuki.
    Co do zamarzajacych drzwi to nasmaruj uszczelki przy drzwiach tłuszczem(np. olej roślinny) Poza tym powinieneś coś zrobić z przednią i tylną szybą np dociąć kartony lub sytopian bo ucieka ci sporo ciepła.
    Jak będziesz czegoś potrzebował to pisz postaram się jakoś pomóc.
    Napisz jakie fuchy robisz zdalnie.
    Ciekawy jestem.
    Polecam codecademy.com
    po angielsku ale powinieneś dać radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Twórca bloga po prawej stronie zamieścił odnośnik do podstrony, na której wypisał kilka rzeczy, które są mu potrzebne. Ja chciałem mu wysłać jakąś paczkę (skromną wprawdzie, bo też nie śpię na pieniądzach) do Paczkomatu, ale musiałbym poznać nr telefonu odbiorcy. Niestety bloger chyba nie ma aktualnie sprawnego telefonu. :(

      Usuń
  2. mam już telefon ale od połowy przyszłego tygodnia mam urlop więc raczej nie ma sensu aby coś mi podsyłać:)

    OdpowiedzUsuń