wtorek, 27 grudnia 2016

Coś bym zbudował

Dziś miałem dzień czytania książki nie planowałem tego ale ciągle wyłączali prąd więc postanowiłem trochę nadrobić zaległości. Oprócz tego ustaliłem wstępny jadłospis może dzięki temu będę mógł jeszcze coś zaoszczędzić...



Plan ramowy posiłków
Każdego dnia zjadam ok jednego chleba więc jest to podstawa mego jadłospisu:
1.Woda z sokiem(0zł), 
2. Pasztet babuni 1kg/11,2zł 
3. Parówki z biedronki ok 1kg/6zł (ale bardzo rzadko)
4. Kiełbasa ok 1kg/13zł 
5. Ser żółty 1kg/ 16zł
6. Jabłka 1kg/3zł
7. Serki topione op/1zł

Zazwyczaj na te 2 posiłki zjadam około 0,5kg wędliny i 4 jabłka albo pomarańcze albo inny owoc który jest tani 

Obiady a to różnie nieraz to samo co na śniadanie albo obiad w stołówce za 13zł średni 6 posiłków w miesiącu  

Jak wrócę do Łodzi zacznę dokładnie kontrolować co kupuje aby wiedzieć dokładnie na czym mogę zaoszczędzić ale aby nie zubożyć za bardzo swoje diety...

W święta naprawdę dobrze się nadjadłem....  kupiłem kilka rzeczy ale poczuć się normalnie są to dla mnie chwile bezcenne. Uwielbiam gotować a teraz mogłem trochę się wykazać upiekłem sernik, makowiec oraz zrobiłem sernik na zimno. Oprócz tego pomagałem przy innych potrawach wigilijnych. Możliwe, że to są ostatnie święta w takiej atmosferze moja siostra bierze ślub więc za rok będziemy być sami. 

A i od dłuższego czasu mam ochotę coś zbudować stworzyć lub coś podobnego możliwe że zbuduje jakąś stronę www albo jakąś drobną elektronikę. Czas pokaże co mi się uda zrobić 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz