środa, 4 stycznia 2017

Choroba zwana bezdomnością

    Bezdomność to zespół zachowań które powodują, że człowiek się zmienia i pod względem psychicznym jaki i fizycznym. Słabej jakości jedzenie, stres, mróz, słabe warunki sypialne to wszystko powoduje, że człowiek nawet jeśli przestanie być bezdomny to będzie mu trudno wyjść na prostą. Często mówi się, że ktoś jest bezdomny bo nie chce mu się pracować ale często nie jest to takie proste. Napisał ostatnio do mnie człowiek który jest bezdomny od 3 lat ze względu na to, że wielokrotnie ziębił ciało wszystko go boli i nawet chodzenie powoduje ból. Nawet gdyby dostał jakaś prace raczej nie chciał by jej podjąć wielokrotnie zdarzało mu się  kraść bo jak sam mówi to może mu tylko pomoc są tylko 2 wyjścia:
1. Coś ukradnie i będzie miał jedzenie 
2. Jeśli policja go złapie to i tak będzie miał  jedzenie i mrze nieodeską go do noclegowni ale do aresztu.
Ten przykład pokazuje, że jeśli ktoś raz się podda i zejdzie z ścieżki to nieraz nie ma możliwości powrotu na nią.(w łatwy sposób)  

Nie mówiłem tego jeszcze nikomu ale własnie przeczytałem 2 artykuły jeden o polakach pracujących za granicą i drugi o imigrantach  postanowiłem podzielić się z wami swoją opinią.

   A według mnie najlepsze jest to, że Europa zachodnia próbuje przepraszam za sformułowanie "udomowić imigrantów" którzy oprócz tego, że nas europejczyków traktują ja k eldorado to niszczą ich od środka. Nie wiem czy  to jest prawda ale jeśli 30% z nich ma HIV a nie wiem jaka cześć z nich gwałci ale jeśli jest to 10% to niedługo Europa będzie miała problem.

2 komentarze:

  1. Co tam u Ciebie ? Jak temperatura ? jesteś dalej w samochodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie tak teraz ze względu na temperaturę(miało być poniżej -10) koczowałem w innym miejscu. W Czartek próbowałem spać w samochodzie ale nie dało rady :(
      ogólnie do przodu może będzie dobrze byle przeżyć tą zimę

      Usuń