wtorek, 31 stycznia 2017

Dziś przelałem pieniądze na Hotel pracowniczy

No to stało się jutro będę już spał w dobrych warunkach socjalnych i będę miał gdzie prać ubrania.

Jeśli dobrze pojedzie to po ty miesiącu może zamieszkam w normalnym mieszkaniu.
Obecny koszt dziwnego pobytu to 14zł czyli za luty 392zł  w przyszłym miesiącu mam zamiar uzyskać dochód dodatkowy na poziomie 500-600zł. No i muszę zacząć się rozwijać bo jestem mocno w tyle...

Mam sporo dobrych pomysłów ale brak mi wiedzy, no i muszę wreszcie nauczyć się tego angielskiego.
W najbliższym czasie liczę że uda mi się zrobić kilka rewolucji w moim życiu.

Jutro lub w piątek napiszę dokładnie co zamierzam no i odnowię zakładki "czego potrzebuje" i "plany na przyszłość"

7 komentarzy:

  1. Próbowałeś ogłosić upadłość konsumencką ? Mógłbyś zacząc od nowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro odpiszę bo nie mam teraz komputera

      Usuń
    2. Jutro odpiszę bo nie mam teraz komputera

      Usuń
  2. Halo? Była nocka w tym hotelu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Daj znać jak tam warunki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warunki ok ostatnio dużo pracuje :) urwanie głowy nie mama czasu na nic muszę się ogarnąć bo jutro na 12h idę do pracy

      Usuń