poniedziałek, 23 stycznia 2017

Co muszę zrobić do końca miesiąca

Podobnież jutro mam dostać 400zł od jednego wykopowicza z przeznaczeniem na "nocleg" aby to zrealizować muszę zrobić następujące rzeczy:

1. Uprać ubrania aby jakoś wyglądać
2. Pójść do fizyliera bo delikatnie mówią zarosłem
3. Znaleźć jakąś miejscówkę chyba na początek hotel pracowniczy
4. Wydrukowanie jakiś materiałów do nauki

Plan jest dobry powiedział bym, że bardzo dobry jeśli tylko ta praca dodatkowa wypali i to szybko.


Jest to spore wyzwanie niby proste a jednak delikatnie skomplikowane. Kurcze mam dosyć takiego mieszkania a teraz mam wyjście które jest proste.

4 komentarze:

  1. A jak widzisz przyszłość bloga? Tzn, jak w miarę wyjdziesz na prostą to dalej zamierzasz pisać czy to tylko na czas bezdomności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloga będę prowadził dalej :) mam zamiar pokazać, że da się wyjść z takiego bagna i żyć normalnie...
      aczkolwiek długa droga przede mną ale gdy wyjdę na prosta tez będę prowadził tego bloga.

      Usuń
  2. Prowadź, prowadź :) Z jednej strony masz publikę, a z drugiej sam widzisz, że to czasem pomaga. Sam kiedyś myślałem żeby sobie popisać, ale chyba mam zbyt dużo tajemnic, a poza tym lenistwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma jakieś tajemnice ale internet daje możliwość anonimowości(może nie do końca). Ja bez tego bloga możliwe, że stałbym w tym samym miejscu co rok temu nawet hepsterzy nieraz pomagają ale ja na szczęście ich nie miałem wielu

      Usuń