wtorek, 10 stycznia 2017

Pozytywnie w przyszłość patrze

Nie wiem jak to będzie ale może coś uda się wreszcie ruszyć do przodu.

Na razie moje rachunki wyglądają tak

200zł (myślę że pewnej podwyżki)
200zł dodatkowa praca
25zł uda mi się jakoś zaoszczędzić

za tyle Mago(mieszkanie+dojazd do pracy) znalazł mi najtańsze miejsce w pokoju dwuosobowym :)

Dopiero w czwartek będę mógł planować więcej jak będę wiedział ile dostanę podwyżki (Niby pieniądze szczęścia nie dają ale gdybym dostał 600zł netto podwyżki to byłbym szczęśliwy).

Co muszę zmienić w swoim życiu

1. Mieszkanie w mieszkaniu :) to chyba się uda
2. Zadawanie o zdrowie
3. Lepsze odżywianie się
4. Zbudowanie stabilności finansowej
5. Rozwój osobisty
6. Poprawa wizerunku

Życie kloszarda jest mocno skomplikowane no i trzeba naprawdę sporo czasu poświecić aby jakoś żyć szczególnie zimą. Chyba gdybym miał 45lat zero perspektyw to bym po prostu siedział non stop w schronisku.

Ciekawe co teraz bym robił gdybym się nie wpadł w taką nie cieką sytuację. Szczerze mówiąc nie wiem wiem dlaczego zaciągnąłem ten 3 kredyt wiedziałem że mam marne szanse z tamtym kapitałem dokończyć projekt a zaryzykowałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz