czwartek, 12 stycznia 2017

Już wiem ile mam podwyżki

Będę zarabiał o 200zł netto  mam dostawać jeszcze  premie kwartalne w zależności od obecnej sytuacji firmy(ale regularne). Liczyłem na więcej ale nie jest źle to już jakieś pewne pieniądze na mym koncie nowy budżet będę musiał jakoś  rozdysponować.

Szczerze mówiąc liczyłem na więcej (500zł) ale cóż jakoś może to będzie firma dopiero teraz wychodzi delikatnie z kłopotów.  Dziś nie mam głowy coś planować ale może jutro coś się uda

Śpię w ciepłym miejscu ale już dwa razy mogłem być zdemaskowany no 2 dni temu spałem 2h wiec wczoraj trochę zaspałem brakowało 30min aby ktoś mnie zobaczył.

Jutro napiszę coś więcej

2 komentarze:

  1. 200 zł to zawsze coś. Szczególnie przy Twoim budżecie. Ja też nie dostałem takiej podwyżki jak chciałem. :P Nie wiem, gdzie sypiasz, ale uważaj na siebie z tym spaniem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero teram mam internet dlatego tak późno odpisuje... z spaniem to ostatnio mam problem bo mam sporo problemów na głowie masakra. Raz spałem na dworcu PKS (kaliskim) cieplutko ale inni bezdomni też tam śpią (masakra niestety ja też zaczynam capić). Coraz ciężej mi się żyje jest coraz gorzej muszę coś zmienić w swoim życiu... powoli się wypalam ciągły stres niedosypianie

      Usuń