sobota, 14 stycznia 2017

Potrzebuje pomocy

Chciałbym was prosić o pomoc jestem obecnie w kropce potrzebuje waszego materialnego wsparcia. Niestety moje wydatki wzrosły nie tylko aby mógł zamieszkać w normalnych warunkach ale mam problemy zdrowotne.
Moje zęby są w tragicznym stanie zła dieta kiepska higiena zaczynają wychodzić. Będę musiał mieć osunięte 3 zęby oraz mam do usunięcia ósemki ale ich nie liczę.
Proszę was o pomoc bo sam sobie rady...
Znajomy z wykopu doradził mi abym wstawił numer konta a jeśli wpłyną jakieś pieniądze jak to mam rozliczyć. Listę wpłat oraz kwoty opublikuje na podstronie bloga dlatego proszę o podanie w tytule płatności nazwy którą mogę opublikować przy  kwocie przelewu.

65 1140 2004 0000 3902 4767 0889
Dziękuje za uwagę i proszę was jeszcze raz o wsparcie


3 komentarze:

  1. Hmmm. OK. Zacząłem zbierać paczkę niedużą, ale wysłałem coś przelewem - bez podpisywania tym samym nickiem ;) - a paczkę wyślę trochę później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) ten miesiąc daje mi nie źle w kość ale może będzie dobrze

      Usuń
  2. Witam! Chciałbym się przypiąć do prośby kolego o małe wsparcie ( sam pomagam jak mogę, staram się być z nim w kontakcie - w końcu każdy popełnia błędy ). Nie chciał bym żeby czytający źle zrozumieli że kolega potrzebuję pieniędzy na wystawne życie i zabawy, chodzi o uzbieranie kilku set zł.( każda złotówka się liczy) na jakiś początek żeby dołożyć się do jakiegoś pokoju żeby nie mieszkał w takich warunkach jak jest teraz. Z góry dzięki wszystkim za wyrozumiałość i wsparcie.

    OdpowiedzUsuń