środa, 25 stycznia 2017

jeszcze bez rewolucji ale

Dziś rewolucji jeszcze nie ma ale do końca przyszłego tygodnia powinienem coś znaleźć.

Liczę, że podstawowe założenia uda mi się zrealizować:

1. Mieszkanie min jeden miesiąc (pewny )
2. Praca dodatkowa i zarobek min 500zł (prawdopodobny)
3. Poprawa wizerunku (pewny )
4. Zadbanie o zdrowie (prawdopodobny)
5. Redukcja zadłużenia na karcie kredytowej (prawdopodobny)

Moja walka na pewno szybko się nie skończy ale mój plan jest realny.... w najbliższym czasie mam dostać dwie paczki z ubraniami.

Poznałem tu przynajmniej 4 osoby z którymi mogę powiedzieć, że się zaprzyjaźniłem czy to przez rozmowę mejlową czy tez telefoniczne. No i jest sporo osób które trzymają za mnie kciuki :) to jest mój pierwszy sukces a kolejne liczę, że są przede mną.

Jak stanę na nogi mam zamiar uczyć się i może za jakiś czas zmienię pracę na lepiej płatną. Może zaprojektuje jakieś urządzenie ale już tylko hobbystycznie (max za 150zł).

Powiem wam, że od dwóch dni mam doskonały humor wieże w sukces i możliwość wyjścia  na prostą 

Mój przypadek jest mocno indywidualny bo tak naradę mam sporo szczęścia. Miałem samochód, znałem stronę WYKOP oraz trafiłem na kilku ludzi którzy zainteresowali się moją sytuacją.


Jeśli przez rok uda mi się mieszkać w mieszkaniu  i będę uczciwe pracował to sukces mam gwarantowany.   


4 komentarze:

  1. Dobrze, że czujesz się chociaż trochę lepiej! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i gdy już będzie lepiej, to popracuj nad językiem polskim, bo ciężko się czyta, a i błędy niektóre mocno niszczą oczy. Przykładowo "wieże" zamiast (nawet pomijając brak ogonka, bo w sieci nie wszyscy używają) "wierze". ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Popieram, Bezdomny jesteś dyslektykiem? Bo czasami robisz takie błędy, że głowa mała:)

      Usuń
    3. jestem dyslektykiem :) mam nawet na to papiery ale z gimnazjum:) ale tak naprawdę a mało piszę i czytam. Mysię, że za jakiś czas może uda mi się uporać i z tym problemem

      Usuń