niedziela, 29 stycznia 2017

Wreszcie zmiany

Pierwsze sukcesy

1. Byłem już w pracy dodatkowej i będę ją kontynuował praca nie jest uciążliwa a ludzie mili 
2. W środę wprowadzam się do hotelu pracowniczego   
3. Poprawiłem swój wizerunek wiem że moja przemiana będzie trwała długo ale jest już lepiej
4. Zacząłem projektować nowe urządzenie na które nie wydam ani złotówki zgłosiła się do mnie firma która to mi zleciła czas wykonania 1 rok 

Może w rok wyjdę na prosta tak aby nie martwić się o mieszkanie i raty kredytu :) może za 3-4lata uporam się z problemem a za 6 zacznę normalnie funkcjonować 

5 komentarzy:

  1. O, super! :D Punkt drugi cieszy szczególnie, ale pierwszy i czwarty też niczego sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś wysłał do mnie paczkę ale pomylił adresy :) zamiast do Łodzi wysłał do Wrocławia ciekawy jestem kto

      Usuń
    2. To nie ja. :( Ja robiłem przelew.

      Usuń
  2. Dawno nie cieszyłem się tak, że drugiemu Polakowi, na dodatek nieznanemu się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ten rok pozwoli mi reszcie normalnie żyć... moja walka trwa od wielu miesięcy ale gdyby nie ludzie to było by kiepsko.

      Usuń