niedziela, 8 stycznia 2017

Dziś się czuje bardzo dobrze

Jest wszystko ok za 2 h zacznę się delikatnie ogarniać może coś wypiorę :) sam jeszcze nie wiem co będę dziś robił przejrzałem kilka ofert mieszkań muszę przygotować swój budżet na wydatek ok 550zł w tej kwocie mogę coś wynająć z wszystkimi opłatami :) możliwe, że w tym roku zaznam względnego spokoju...

Obecnie pomogły mi dwie osoby gdyby nie one moja walka była by jeszcze trudniejsza.

Walka trwa ale widać już jakiś realny cel 

Obecny cel to mieszkanie następny to zadbanie o zdrowie kolejnych było by wiele ale na pewno         spokój jestem już zmęczony martwieniem się co będzie dalej czy dam sobie radę i w jakiej ciemnej dup** jestem. No cóż jestem min 7 lat do tyłu 5 lat kredytu oraz 2 lat aby zarobić na jakiś start w normalne życie. Raczej już nie chce mi się kombinować z własnymi pomysłami na biznes ale chętnie bym czegoś się nauczył.

Dziękuje za to, że tu jesteście obecnie min 30 wyświetleń dziennie posiadam a wczoraj aż 700 :)

10 komentarzy:

  1. 700 wejść bo chyba wszyscy ciekawi jak sobie z mrozami poradziles. Szukałeś pokoi studenckich ( dzielisz pokój z inną osobą) to chyba nawet do 300 zł dochodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 300 to jeszcze nie widziałem ale za 500- 600zł jest sporo :) ja celuje w 550zł mam już coś na oku

      Usuń
    2. https://www.gumtree.pl/a-pokoje-do-wynajecia/lodz/akademik-+-dla-studentow-i-mlodych-osob-pracujacych/1001305020610910475260809

      Usuń
    3. jak widzisz masz rację :) 300zł +60zł mieszkanie oraz 65zł miesięczny czyli łącznie 425zł taką kwotę może na pewno uda mi się uzbierać. Kiedyś widziałem to ogłoszenie :) teraz szukałem czegoś blisko pracy tak aby nie marnować czasu na dojazdy choć ta oferta kusi cenowo

      Usuń
  2. Wchodzę przynajmniej raz dziennie, żeby zobaczyć, czy coś napiszesz. Słyszy się, że coraz więcej umiera z powodu wyziębienia, to ma się nadzieję, że nie trafiło na Mirka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie mam ciepło moja miejscówka jest ciepła choć nielegalna legalna. Ale muszę w miarę wcześnie tam się chować. Na razie tylko raz tam się nie dostałem ale wtedy to nie spałem wcale przez 26h--- wtedy wglądałem koszmarnie oczy przekrwione zero energii

      Usuń
  3. Z jednej strony trochę głupi pomysł, ale może zacznij kręcić jakies filmiki/poradniki jak przetrwać w miejskiej dżungli? Bez tego całego survivalowego bełkotu... Możesz paradoksalnie wykorzystać swoją sytuację aby się z niej wyrwać (zarobić na wyświetleniach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie może coś wymyślę. Ale ostatnio uświadomiłem sobie, że nie jestem w tragicznej sytuacji mam jeszcze szanse wyjść na prostą :) potrwa to lata ale może nie będą mocno stracone

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. teraz będę miał jeszcze jakieś problemy ale może będę miał jeszcze jedną dodatkową prace

      Usuń