wtorek, 3 stycznia 2017

No to mam jakieś wiadomości

Za tydzień w czwartek mam rozmowę w sprawie podwyżki zobaczymy co to los pokaże. Na razie mam stracha przed tym weekendem muszę się do niego przygotować:)
Ale może się jakoś uda chyba kupie fole termiczna i przewietrzę trochę w samochodzie bo jak dziś do niego wszedłem był mocno drażniący zapach. 

Wiem, że to może jest głupie ale jestem ciekawy jak to by było zamieszkać w kamerze ale zima raczej chyba podobnie jak w samochodzie. 

Teraz przez ponad tydzień będę się zastanawiał ile dostanę podwyżki ale to daje mi sporo możliwości. 

Obecnie niestety wyglądam delikatnie kiepsko po chorobie na twarzy wyskoczył mi trądzik i mam worki pod oczami. Zanim zacznę czegoś szukać muszę raczej poprawić swój wizerunek aby nie zniechęcić ludzi z którymi będę mieszkał. Kurcze wreszcie wiem, że mam realną szansę żyć normalnie 

10 komentarzy:

  1. W kamperach i niektorych przyczepach jest webasto lub ogrzewanie gazowe.

    Moze uda Ci sie otrzymac tyle podwyzki zeby razem z dodatkowa praca bylo Cie stac na wynajem pokoju. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że na 100% będę miał ponad 2kzł obecnie mam 1877zł (firma wcześnie dawała takie premie, że miałem średnio około 3kzł na rękę) gdyby było to 2300 +200zł(z zleceń) mógłbym już normalnie mieszkać niby bez rewelacji ale normalnie... wydaje się dużo ale mam prawie 1,5kzł raty więc to mnie mocno obciąża

      Usuń
  2. Moze warto skonsolidowac kredyty, rozlozyc je bardziej w czasie zeby rata byla chociaz 1000zl? W takich warunkach i tak predzej sie wykonczysz niz to splacisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale inaczej mój dług rośnie o kilka tysięcy bo koszty + ubezpieczenie to kwota ponad 12kzł czyli pogrążam się już to sprawdzałem z tego co pamiętam to chyba 16kzł czyli z 50k dług rośnie do 70 masakra

      Usuń
    2. obecnie nie mam łatwego życia i raczej przez następne 5lat też nie będę miał

      Usuń
    3. Gdzie pracujesz? wydaje mi się, że IT?

      Usuń
    4. Automatyka przemysłowa :) chyba można to nazwać IT

      Usuń
  3. Polecam poczytać wszystkie wpisy i drogę tego kolegi:
    http://www.wykop.pl/wpis/20557549/witajcie-jestem-obecnie-bezdomny-w-berlinie-i-z-ra/

    Również ma full długów, ale tam będzie mu łatwiej z nich wyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że @kurakao nie próbuje z tego wyjść w sensie prawnym. Nie spłaca długów. Tymczasem autor tego bloga - @zebrakXXIw - walczy i stara się wyjść na prostą. Bardzo prawilnie z jego strony. Szanuję.

      Usuń
    2. wiem napisałem do niego jak mu się żyje w Niemczech ale jeszcze nie opisał po świętach na niego trafiłem. Tak naprawdę sporo ludzi jest bezdomnych.... niestety wiem że trudno z tego wyjść ja na razie mam szanse zamieszkać w mieszkaniu następny tydzień będzie sądny :) na pewno jestem już zmęczony tym wszystkim ale wiem że niektórzy mają gorzej. Ale niektórzy musza tylko znaleźć prace aby wyjść na prostą (nie maja długów, nikt ich nie ściga). Im dłużej człowiek jest bezdomny tym dużej będzie odczuwał według mnie "chorobę bezdomności" zresztą zaraz o tym napisze na blogu

      Usuń