piątek, 26 stycznia 2018

Chyba wiem jak pozbyć samochodu

   W najbliższym czasie wyjeżdżam zagranicę samochód którego jestem właścicielem nie jest mi potrzebny a wręcz chciałbym się go pozbyć. Jest on po prostu problemem dla mnie(brak opłat itp.) i dla innych osób bo zajmuje miejsce na parkingu.
    Wiem, że jest to pewna nagonka na tego księdza ale jestem ciekawy czy przyjemnie  ten samochód. Nie jest on kompletnym złomem ostatnio delikatnie go naprawiałem nawet odpala, opony całe LPG zamontowane jedyny problem to sprzęgło bo wysprzęglik się uszkodził albo po prostu zardzewiał.


A wracając do moich spraw to naprawdę chciałbym pozbyć się tego samochodu nie chce po sobie zostawiać syfu. Poza tym dostałem jeszcze 3 oferty zagranicą oraz o dziwo jedną w Polsce 4,5kzł brutto ale narzazie aby podszkolić język na pewno wyjadę zagranicę. Rok temu powinienem już to zrobić co teraz robię a przez głupotę jeszcze bardziej się pogrążałem.

Podobnież na koniec współpracy z firmą mama dostać jakieś dodatkowe pieniądze :) zobaczymy czy wystarczy mi to na nowy start zagranicą 

5 komentarzy:

  1. Daj trochę ogłoszeń w Internecie, na pewno ktoś się znajdzie. A jeśli nie, to i tak złomiarz da Ci za niego 800 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. niby tak ale mama tu sporo swoich gratów :) muszę to uprzątnąć

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tutaj nie było! W sumie, to nie wiem dlaczego... Muszę w najbliższych dniach nadrobić wszystkie posty. Będzie tego trochę - bodajże wpisy z dwóch miesięcy... Coś mi mignęło, że poważniej myślisz o wyjeździe z Polski. Ja w sumie też...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się dzieje :) ale jak zwykle są też i problemy ale jest ciepło

      Usuń
  4. Czy myślisz o uzyskaniu pożyczki Poważnie potrzebujesz pilnej pożyczki, aby rozpocząć własną działalność Czy masz dług? Jest to Twoja szansa, aby osiągnąć swoje pragnienia, zapewniamy pożyczki osobiste, kredyty na działalność gospodarczą i korporacyjne oraz wszelkiego rodzaju pożyczki o oprocentowaniu 2 % po więcej informacji skontaktuj się z nami poprzez e-mail ( fundsservice0@gmail.com.


    twoja bezpieczna pożyczka

    OdpowiedzUsuń