czwartek, 4 stycznia 2018

wróciłem do Łodzi i mama pewien problem

Wszystkie ubrania mama czyste świeże itp a czuje, że coś dziwnie pachnie(nie jest to zapach mocno drażniący). Wcześniej tego zapachu nie czułem, może zapach potu mi się zmienił ale moje ubrania tym nie pachną pachną. Nie wiem co to ale powoli mi to przeszkadza :(

Ale wracając do głównego problemu muszę kupić buty ale nie wiem jakie czy najtańsze czy takie dorsze. Obecne buty mama tragiczne  niby mam 3 pary ale wszystkie są już zniszczone... w wakacje kupiłem jedne buty w dekatlonie (chyba za 40zł) ale rozpadły się miesiąc temu. 


Co do pośrednika pracy dziś nie odebrałem od niego telefonu raz miałem wyciszony a drugi raz po prostu bałem się tej rozmowy.... jestem strasznie zmęczony, zdołowany czuje się tragicznie może ta rozmowa podniosła by mnie na duchu ale obecnie nie mam jeszcze odwagi 

"Wiem mama nóż na  gardle a znowu maniane robię"



11 komentarzy:

  1. Jestem w stanie załatwić Ci pracę w niemczech za 9,01 brutto/h na magazynie niedaleko Lipska. Pierwsze 2 miesiące zakwaterowania są darmowe. Przy 3ciej wypłacie dopiero płaci się 150€, przy 4tej 200, 5tej 250, przy 6tej 300 i już przy kolejnych po 300. Mieszkania są bardzo ładne, sam byłem w szoku. Napisz jeśli byłbyś zainteresowany. Sam tam aktualnie pracuję i mógłbym pomóc Ci jeszcze dojeżdżać do pracy ze mną autem. Niestety jest zeit konto 150h. Płacą za 130h reszta na zeitkonto dopóki się nie skumuluje 150h, wtedy płacą na bieżąco. Ale ja na prawie samych nockach zarobiłem po 1200€ przez pierwsze miesiące, na początek by Ci starczyło. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwość zaliczki na początek, jeśli będziesz potrzebował. Sam z tego skorzystałem. Jakbyś chciał to mogę wozić Cię za free, a na wypłatę mi oddasz. Od każdego biorę po 10€/tydz. A do pracy jest 20km. ;)

      Usuń
    2. No i co bezdomny, jedziesz czy dalej będziesz marudził że nie masz siły, jesteś przybity i się boisz?

      Usuń
    3. Zaglądam tu od roku, czytam wpisy i powiem bez ogródek będę zdziwiony jeśli na wiosnę nie będzie dalej mieszkał w samochodzie. Mimo, że życzę chłopu jak najlepiej to na początku była trochę tragedia a teraz już wiem, że chyba nie bardzo chce zmienić swój los.

      Chyba, że na zasadzie "jutro obudze sie juz w DE z praca na magazynie i wszystko bedzie samo zalatwione".

      Usuń
    4. Nie ma co dołować. Nie wszystko o nim wiemy. Jeśli tylko strach stoi na przeszkodzie to trzeba go obejść.

      Usuń
    5. Czasem kop w tyłek też jest potrzebny,bo coś słabo to idzie. Też tak miałem, że narzekałem na swój los w nieciekawej sytuacji, pozornie chcialem cos zmienic ale balem sie tak jak OP. Kop w dupe mi pomógł

      Usuń
    6. Alolo napisz do mnie na nurkowanie2013@gmail.com
      imig już parę razy ludzie mi pisali wszystko ładnie pięknie a potem jakieś dziwne rzeczy wychodziły np.: praca na parkingu "podobnież mógłbym się zdrzemnąć i spore zarobki(niepamietam 5-12zł/h) a przez tydzień spałem dziennie po (15-20)x5 bo cały czas ktoś przyjeżdżał i dzwonił by otworzyć szlaban. Do 1 w nocy nie było sensu drzemać potem było trochę mniej ludzi ale od 4.50 znowu multum ludzi jechało do pracy.
      Rbk---kopa to ja już dawno potrzebuje ogólnie boje się obecnie podejmować decyzji. Rok temu w lutym miałem fajna ofertę pracy i niestety jej nie podoiłem(pokój w firmie w której bym pracował darmo i jedzenie oprócz tego niezłe zarobki teraz żałuje to by mnie postawiło na nogi) teraz też mama szanse wyjechać i zmienić swój los

      Usuń
  2. Jaki masz rozmiar buta tak w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezdomny, Ty faktycznie potrzebujesz mocnego kopa w dupę. Jesteś w takiej sytuacji, że możesz jedynie zyskać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jeśli wejdzie komornik wtedy zacznę się masakra.. dlatego pracuje w obecnej firmie

      Usuń