wtorek, 16 stycznia 2018

Wiem mało zmieniłem przez ostatni rok

Obecnie jestem przekonany do wyjazdu i robię wszystko by wyjechać, kontaktowałem się z 3 pośrednikami pracy. Myślałem, że jeśli zacznę intensywnie działać w tematyce wyjazdu to dostanę jakaś ofertę tak odrazy. Na razie odbyłem rozmowy telefoniczne, wypełniłem formularze, załatwiłem zaświadczenia wszystko wysłałem i czekam co będzie dalej.

Wcześniej o wyjeździe myślałem bardzo sceptycznie ale teraz zrozumiałem, że to jedyna obca (do gilu1986). Na pewno wyjadę jest to pewne w 100% bez żadnych wymówek itp. szkoda mego życia na takie egzystowanie. Z pracy trudno było by mi odejść be słowa jak będę miał konkretną ofertę porozmawiam z prezesem jeszcze raz.

Pomimo wszystko jestem pewny tego, że jakieś 2 miesiące a już jest zimno jakoś daje radę ale lekko nie jest
 Daje radę nawet ostatnio jestem wypoczęty jedynie nogi mnie rano bolą bo jestem skulony bo inaczej nie udało by mi się ochronić przed zimnem.
Dziś jeszcze napisze w kilka miejsc czas pokaże co z tego wyjdzie 

2 komentarze:

  1. Swoją drogą to jest klimacik siedzieć w aucie w taką pogodę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest cieplej :) wtedy miałem ładne wzorki na szybach :)

      Usuń